Pagina 3 van 13
Geplaatst: 02 jun 2007, 18:54
door Pieter
Joris schreef:
Er zijn geen locs die én 15kv, en 200 kmph kunnen, én men wil geen concurentie voor Thalys+ICE.
Tis voor mij nie voor cuncurrentie, maar op nen Thalys en ICE kunde genen fiets meenemen he.
Vanuit België graak ik met moeite in Duitsland met mijn fiets... Dat is jammer, want in duitsland kan dit wel.
Op dat gebied is het geen concurrentie he, want zo'n product bestaat niet...
Geplaatst: 02 jun 2007, 18:57
door Steven
IC O nemen tot luik daar overstappen op IR Q die 10 minuten nadien aansluiting geeft, dit is momenteel de enige vlotte manier om in aachen te komen zonder thalys of ice nodig te hebben.
Geplaatst: 02 jun 2007, 19:27
door Accelerat
waar gaan ze al die M6 zo rap vandaan halen? En zou het niet alleen zijn tegen de zomerdrukte en dat er vervolgens weer wél I11 gaat rijden.
Geplaatst: 02 jun 2007, 19:33
door Bart
Wover schreef:Dat hangt af van hoe lang de opleiding M6 duurt. Als dit maar één dag is kan het goed zijn dat vanaf volgende week er al M6 stuurstanden op een relatie kunnen zitten.
In depot FN is die opleiding nog niet gestart, en staat ook nergens op de planning van juni voorzien.
Dus ik vrees er een beetje voor. Want de relatie van de IC-G wordt toch 50% gedaan door depot FN. Ik weet wel niet of FSD al begonnen is aan die type opleiding. Maar dan kunnen ze er nog niet ingestoken worden, want beide depot's lossen elkaar meermaals af per dag.
Geplaatst: 02 jun 2007, 19:34
door Bart
sncf-sncb schreef:waar gaan ze al die M6 zo rap vandaan halen? En zou het niet alleen zijn tegen de zomerdrukte en dat er vervolgens weer wél I11 gaat rijden.
Het is zo voorzien tot eind september.
Wat er nadien zal gebeuren is nog niet geweten.
Geplaatst: 02 jun 2007, 19:56
door 260689
Bart schreef:Wover schreef:Dat hangt af van hoe lang de opleiding M6 duurt. Als dit maar één dag is kan het goed zijn dat vanaf volgende week er al M6 stuurstanden op een relatie kunnen zitten.
In depot FN is die opleiding nog niet gestart, en staat ook nergens op de planning van juni voorzien.
Dus ik vrees er een beetje voor. Want de relatie van de IC-G wordt toch 50% gedaan door depot FN. Ik weet wel niet of FSD al begonnen is aan die type opleiding. Maar dan kunnen ze er nog niet ingestoken worden, want beide depot's lossen elkaar meermaals af per dag.
er heeft een tijd geweest (paar weken terug) dat er een M6bdx stond met gf koppeling dus ik vermoed dat de TB's daar een opleiding van gehad hebben
Geplaatst: 02 jun 2007, 20:20
door Steven
eerst moeten alle instructeurs ook opleiding hebben en zover ik weet heeft dus nog geen enkel tb opleiding genoten
Geplaatst: 02 jun 2007, 20:43
door 260689
Steven schreef:eerst moeten alle instructeurs ook opleiding hebben en zover ik weet heeft dus nog geen enkel tb opleiding genoten
dat bedoel ik instructeurs
Geplaatst: 03 jun 2007, 20:55
door Stijn D.C.
Kheb vandaag nog eens op I11 trek en duw gezeten richting gent
zal laatste keer zijn op dat traject voor mij
Maja, kan zijn dat het tij ooit nog keerd

Geplaatst: 04 jun 2007, 00:06
door Shrek
zijn ze teleurgesteld omda ze op nen MS96 of nen M6 moete zitten, over verwend gesproken

Geplaatst: 04 jun 2007, 00:31
door Beesty
kzit ook liever op ne i11 .. wetende da er 7000pk onder de motorkap steekt

Geplaatst: 04 jun 2007, 00:31
door Dietrich
Heb nog nooit op een I11 gezeten.

Geplaatst: 04 jun 2007, 00:32
door Beesty
Ocharme :p
Geplaatst: 04 jun 2007, 00:44
door Steven
Geplaatst: 04 jun 2007, 06:54
door 260689
tis den 13 die da heeft denk ik
