Geplaatst: 27 aug 2007, 23:24
maar 1 sprinterke voor vervanging van benelux is heel weinig he maar er was klacht van BTTB geweest dat ze een vervangdienst moesten verzorgen
Maar het wil niet zeggen dat je het de volledige dag met één lok minder kan doen ?Steven schreef:je krijgt gewoon een verschuiving hoor, je gebruikt een trein minder, doordat er een volledige slag overgeslagen is. daardoor zal er 1 trein ipv 50 minuten aan de kant staan dan ineens 1u50 minuten aan de kant staan, nadien schuift al de rest evenredig door he
De 11 krijgt een pauze in Amsterdam. Bijzonder handig als de werkplaats in Schaarbeek is.Steven schreef:het moet daarom geen volledige dag zijn he, als er 1 loc een halve dag extra vrij komt door deze maatregel kan dit soms genoeg zijn om wat meer aandacht te krijgen in de werkplaats voor bepaalde problemen op te lossen.
En gaan die Amsterdammers dan die extra aandacht geven ??? Die doen toch geen onderhoud aan onze loks ??Steven schreef:die pauze hadden ze voordien ook al in amsterdam (volgens collega ns)
In Amsterdam werd normaliter "lang gekeerd", maar daarvoor heb je wel 8 operationele locs nodig. Ik vermoed dat dat al maanden een probleem is.Steven schreef:die pauze hadden ze voordien ook al in amsterdam (volgens collega ns)
Bij mijn weten staan er in Brussel 1 of 2 800'en op reserve. Die worden dan ook vaak ingezet als de Benelux ongepland uitvalt. Nu dat gepland gebeurt, ziet de NMBS zich echter niet in staat om ook maar iets te doen. Verder kan ik me niet voorstellen dat er niet minstens in het weekend materieel beschikbaar is, wanneer de uitgevallen Benelux zeker tussen Brussel en Antwerpen erg gemist wordt.260689 schreef:maar 1 sprinterke voor vervanging van benelux is heel weinig he maar er was klacht van BTTB geweest dat ze een vervangdienst moesten verzorgen