Leve de trein - 15/09/2007 - HGBTF meeting.

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.

Ga je mee met HGBTF naar "Leve de Trein" op za 15/09?

Ja, zeker en vast
12
28%
Ik twijfel nog
17
40%
Nee, dank u
14
33%

Totaal aantal stemmen: 43

Steven

Bericht door Steven »

voor mij hoeft die thalys evenmin, ik kom eerder voor de rest, meerijden met een trein van dat soort kan je nog jaren doen :-)
Wover

Bericht door Wover »

Dan zullen we de Thalys maar laten varen, dan hebben we ineens tijd genoeg om alles in Antwerpen en Brussel te doen (normaalgezien toch) ;).
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Wover schreef:Dan zullen we de Thalys maar laten varen, dan hebben we ineens tijd genoeg om alles in Antwerpen en Brussel te doen (normaalgezien toch) ;).
Ja, dat zou dan inderdaad beter zijn. We staan dan ook niet op uur in Brussel-Zuid zelf! :wink:
TBbart

Bericht door TBbart »

Ik ga mee, ! (tenzij er iets tussenkomt waar ik niet onderuit kan) :P
Wover

Bericht door Wover »

De groep begint al flink groot te worden precies, ik zal maar 3 boeken kaarten meenemen zeker :P.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Wover schreef:De groep begint al flink groot te worden precies, ik zal maar 3 boeken kaarten meenemen zeker :P.
Da zekers, da! :P
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Ik ga ook mee.
Wat die Thalys betreft: ik zou eerder meer tijd uittrekken voor Brussel-Zuid, en een reguliere trein nemen. Die zijn er genoeg, en dan ben je niet gebonden door tijden.
Maar het is maar een gedacht.

BDJ
Wover

Bericht door Wover »

We zullen alles wat we willen doen in Antwerpen en Brussel zoiezo doen, en als er dan toch nog tijd zou overzijn kunnen we inderdaad met de IC-O of IC-A naar Luik sporen :).

Maar het is natuurlijk allemaal vrijblijvend, als je nog ergens moet zijn of als je na Brussel genoeg treintjes gezien hebt (is dat mogelijk? :P) kan je altijd huiswaarts keren ;).
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Ik blijf tot 's avonds.
En Xavier: ik zie die after-party wel zitten. Betaal jij? :wink: :twisted:

BDJ

P.S.: Misschien eens een voorlopige "tussenstand" maken: een lijst waarin staat wie nu eigenlijk meegaat. Want in 100 berichten gaan zoeken is niet echt praktisch. :wink:
P.S. 2: Hoe wordt het nu geregeld voor de tickets? Koopt iedereen zelf een ticket?
Steven

Bericht door Steven »

ik koop geen ticket, ik heb een vrijkaart :-)
260689

Bericht door 260689 »

Steven schreef:ik koop geen ticket, ik heb een vrijkaart :-)
da weet iedereen al stoefer 8)
Wover

Bericht door Wover »

Bartjedj schreef:Ik blijf tot 's avonds.
En Xavier: ik zie die after-party wel zitten. Betaal jij? :wink: :twisted:

BDJ

P.S.: Misschien eens een voorlopige "tussenstand" maken: een lijst waarin staat wie nu eigenlijk meegaat. Want in 100 berichten gaan zoeken is niet echt praktisch. :wink:
P.S. 2: Hoe wordt het nu geregeld voor de tickets? Koopt iedereen zelf een ticket?
Op P.S.1:

Zeker

Wover
Steven
Shrek
Dietrich
Tim
Trainspotterke
1607
TBbart
Bartjedj

Onzeker

Bert
sncf-sncb

Op P.S.2:

Het TTB-ticket kan iedereen best afzonderlijk kopen, tenzij er mensen uit Nederland mee zouden willen gaan, dan wil ik wel eentje voor hen gaan kopen ;). Maar voorlopig is heel de groep Vlaams denk ik ;).
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Ok, thanx. Zeer duidelijk antwoord :wink:

BDJ
tt44ta46

Bericht door tt44ta46 »

Yo,

Nobele onbekende (behalve dan voor Tim, Steven, Trainspotterke en BartjeDJ een helaas bekende :twisted: ), maar ik ga de groep ook vervoegen.

Terloops, eerwaarde Steven, ik heb een 1° klas vrijkaart 8)

greetz

PS: d'r gaat nog een NMBS-er (niet HGBTF'er) met me meekomen

Maar de Thalys laten we ook aan onze neus voorbijgaan!
Steven

Bericht door Steven »

aan uw neus voorbijgaan? dan ga je er toch kort moeten tegenstaan vrees ik :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Plaats reactie