Leve de trein - 15/09/2007 - HGBTF meeting.
We zullen alles wat we willen doen in Antwerpen en Brussel zoiezo doen, en als er dan toch nog tijd zou overzijn kunnen we inderdaad met de IC-O of IC-A naar Luik sporen
.
Maar het is natuurlijk allemaal vrijblijvend, als je nog ergens moet zijn of als je na Brussel genoeg treintjes gezien hebt (is dat mogelijk?
) kan je altijd huiswaarts keren
.

Maar het is natuurlijk allemaal vrijblijvend, als je nog ergens moet zijn of als je na Brussel genoeg treintjes gezien hebt (is dat mogelijk?

Ik blijf tot 's avonds.
En Xavier: ik zie die after-party wel zitten. Betaal jij?
BDJ
P.S.: Misschien eens een voorlopige "tussenstand" maken: een lijst waarin staat wie nu eigenlijk meegaat. Want in 100 berichten gaan zoeken is niet echt praktisch.
P.S. 2: Hoe wordt het nu geregeld voor de tickets? Koopt iedereen zelf een ticket?
En Xavier: ik zie die after-party wel zitten. Betaal jij?

BDJ
P.S.: Misschien eens een voorlopige "tussenstand" maken: een lijst waarin staat wie nu eigenlijk meegaat. Want in 100 berichten gaan zoeken is niet echt praktisch.

P.S. 2: Hoe wordt het nu geregeld voor de tickets? Koopt iedereen zelf een ticket?
Op P.S.1:Bartjedj schreef:Ik blijf tot 's avonds.
En Xavier: ik zie die after-party wel zitten. Betaal jij?![]()
![]()
BDJ
Zeker
Wover
Steven
Shrek
Dietrich
Tim
Trainspotterke
1607
TBbart
Bartjedj
Onzeker
Bert
sncf-sncb
Op P.S.2:
Het TTB-ticket kan iedereen best afzonderlijk kopen, tenzij er mensen uit Nederland mee zouden willen gaan, dan wil ik wel eentje voor hen gaan kopen

Yo,
Nobele onbekende (behalve dan voor Tim, Steven, Trainspotterke en BartjeDJ een helaas bekende
), maar ik ga de groep ook vervoegen.
Terloops, eerwaarde Steven, ik heb een 1° klas vrijkaart
greetz
PS: d'r gaat nog een NMBS-er (niet HGBTF'er) met me meekomen
Maar de Thalys laten we ook aan onze neus voorbijgaan!
Nobele onbekende (behalve dan voor Tim, Steven, Trainspotterke en BartjeDJ een helaas bekende

Terloops, eerwaarde Steven, ik heb een 1° klas vrijkaart

greetz
PS: d'r gaat nog een NMBS-er (niet HGBTF'er) met me meekomen
Maar de Thalys laten we ook aan onze neus voorbijgaan!