?????? Hebt ge daarintegen eens zijn Franse zusje de BB36000 gehoord ? Dat is pas een stofzuiger die over zijn toeren is als de verluchting op volle bak staat !!Tim schreef: Daarentegen lijkt een 13 meer op een stofzuiger die over zijn toeren is.
wat is u meestgeliefde loc (actief)
zolang je die pc de baas bent is da best aardig om mee te rijden hoor, ik zal ni klagen zolang die pc geen kuren heefte49memling schreef:13....??? Is dat dat computergestuurd miskleun op wielen?Steven schreef:hehe ja ma in vergelijk met de impuls van een 13 is dat dag en nacht verschil in gevoel
-
Bert
-
Trainspotterke
Ha, toch nog IEMAND die mij steunt!Steven schreef:zolang je die pc de baas bent is da best aardig om mee te rijden hoor, ik zal ni klagen zolang die pc geen kuren heefte49memling schreef:13....??? Is dat dat computergestuurd miskleun op wielen?Steven schreef:hehe ja ma in vergelijk met de impuls van een 13 is dat dag en nacht verschil in gevoelhet kan altijd beter maar veel slechter kan het ook altijd
Tjah, dat is iedereen zijn smaak, hé!
En zo moet ik ook niets hebben van de dieselreeks 60!
Ik ga die daarvoor nu niet in hun gezicht gaan uitschelden omdat ze een slechte smaak hebben, hé!
Leve de 13!
-
Jonathan
-
Wout