Hier kun je, in de gepaste post, foto's plaatsen van rollend materieel.
Let op: post enkel je eigen foto's, of foto's waarvan je de toestemming gekregen hebt.
normaal is het op lijn 36 dat alle stoptreinen stoppen en dus zal in geen enkele stopplaats spoor 2 en 3 gebruikt worden, uitzonderingen bevestigen de regel (een uitzonderlijke P trein dacht ik)
In Haren-Zuid staat er zelfs een afsluiting op het perron zelf. Als je op het perron kant spoor 1 staat bijvoorbeeld, kun je niet naar de andere perronhelft aan de kant van spoor 2.
Trainspotterke schreef:In Haren-Zuid staat er zelfs een afsluiting op het perron zelf. Als je op het perron kant spoor 1 staat bijvoorbeeld, kun je niet naar de andere perronhelft aan de kant van spoor 2.
dat kan je wel, de afsluiting loopt niet door over de hele lengte. hier en daar zijn er openingen.
De afsluiting is niet echt om het onmogelijk te maken om op spoor 2 te komen, eerder om te vermijden dat mensen die op spoor 1 op de trein wachten te ver op spoor 2 gaan staan (velen hebben de slechte neiging om enkel naar hun spoor te kijken )
elke dag al zeker 2115, 2116 en 2117 tijdens de avondspits, als je vroeg er voor wil opstaan kan je ook 2127, 2128, 2129 op foto zetten, tijdens het weekend zijn het andere treinen en hebben ze meestal maar 5 ipv 10 rijtuigen.
tijdens de week heb je ook twee ritjes met 5 rijtuigen zijnde de treinen 2135 en 2109 (van deze laatste ben ik niet 100% zeker)
Gisteren deed ik een retourtje met M6 materieel op de IC J relatie en dit tussen Brussel Centraal en Libramont.De treinen die ik nam waren de volgende:
In de heenrit nam ik IC trein 2110 met vertrek om 10u37 in Brussel Centraal en de terugrit uit Libramont was om 15u15 met IC trein 2137.De 1347 verzekerde de tractie.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!! De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!! LEVE DE DESIRO!!