Even ter info: Als ik de trein heb die om 13:09 in Merchtem aankomt, ben ik zeker nog juist op tijd voor de afwas? 11:09 zou kunnen op zich, maar dan moet ik al om 7:10 de deur uit Hoe zijn de plannen precies? Als 13:09 te laat is dan kom ik wel om 11:09 hoor
En tot hoe laat zal het feestgedruis ( ) zich voortzetten?
Fles schreef:Even ter info: Als ik de trein heb die om 13:09 in Merchtem aankomt, ben ik zeker nog juist op tijd voor de afwas? 11:09 zou kunnen op zich, maar dan moet ik al om 7:10 de deur uit Hoe zijn de plannen precies? Als 13:09 te laat is dan kom ik wel om 11:09 hoor
En tot hoe laat zal het feestgedruis ( ) zich voortzetten?
het feestgedruis begin rond 12u dus geen enkel probleem om rond 13.09 toe te komen, tegen dan hebben de eerste de gaatjes in hun tanden gevuld met een stukje vlees, ik schat dat rond 18 u de eersten huiswaarts keren? daar is iedereen vrij in natuurlijk, de kosten voor dit evenement zal ik later weten mee te delen maar ik gok op een 5-7 euro per persoon all in.
Steven
Trainspotterke
13-erke
fles
treinbruno
Lukas
tt44ta46
tim
laten nog iets weten als ze 100% zeker zijn, deze mensen laten iets weten ten laatste op 15 APRIL, kwestie voor mijn aankopen tijdig te kunnen regelen dank u
sncf-sncb
schrek
trainfreak
bartdj
Wover
spiketrain
dietrich
MIVB-reiziger
Steven
Trainspotterke
13-erke
fles
treinbruno
Lukas
tt44ta46
tim
bartdj
laten nog iets weten als ze 100% zeker zijn, deze mensen laten iets weten ten laatste op 15 APRIL, kwestie voor mijn aankopen tijdig te kunnen regelen dank u
sncf-sncb
schrek
trainfreak
Wover
spiketrain
dietrich
MIVB-reiziger
Steven
Trainspotterke
13-erke
fles
treinbruno
Lukas
tt44ta46
tim
bartdj
2012
sncf-sncb
schrek
trainfreak
Wover
spiketrain
dietrich
MIVB-reiziger