ICT + verlenging van bestaande treinen 2008
Re: ICT + verlenging van bestaande treinen 2008
Je moet er toch niet aan denken, van Sjalala tot De Panne in een klassiekje. 

Wat denk je dan van de laatste IC-A Oostende-Welkenraedt? Die wordt regulier gereden met 1 of 2 klassiekjes.
BDJ
BDJ
fout die word door 1 of 2 AM96 gereden dienst word gedaan door bestuurders van oostende met delaatste IC-A oostende - welkenreadt op en dan met den eerste af.Bartjedj schreef:Wat denk je dan van de laatste IC-A Oostende-Welkenraedt? Die wordt regulier gereden met 1 of 2 klassiekjes.
BDJ
hij bedoeld met regulier dat als die ms96 er niet zijn ze die klassiekjes als vervangmaterieel gebruiken en dat valt al wel is voor, is zelfs al gebeurd voor de voorlaatste (521) die normaal met een 13 en negen i11 rijtuigen is. (is een samenstelling die terugkomt uit de maastrichtreeks)
Inderdaad! Bart, wa gij nu weer zegt!260689 schreef:fout die word door 1 of 2 AM96 gereden dienst word gedaan door bestuurders van oostende met delaatste IC-A oostende - welkenreadt op en dan met den eerste af.Bartjedj schreef:Wat denk je dan van de laatste IC-A Oostende-Welkenraedt? Die wordt regulier gereden met 1 of 2 klassiekjes.
BDJ

Even off-topic: het is me opgevallen dat op weekdagen de laatste L-trein van de dag van Gent-Sint-Pieters naar Brugge ook met een stel 96 gedaan wordt, ipv de gebruikelijke Breaks en Klassiekskes op weekdagen.
ter info lees mijn bijdrage, zijn woordje regulier geeft allicht de verkeerde indruk maar het gebeurd meer dan je denkt.Trainspotterke schreef:Inderdaad! Bart, wa gij nu weer zegt!260689 schreef:fout die word door 1 of 2 AM96 gereden dienst word gedaan door bestuurders van oostende met delaatste IC-A oostende - welkenreadt op en dan met den eerste af.Bartjedj schreef:Wat denk je dan van de laatste IC-A Oostende-Welkenraedt? Die wordt regulier gereden met 1 of 2 klassiekjes.
BDJ![]()
klopt naar wat ik heb gehoord zou dit een stel zijn van de knokke blankenberge zijn maar dit is puur op mijn informatie dus kan niet helemaal kloppen.Trainspotterke schreef:Inderdaad! Bart, wa gij nu weer zegt!260689 schreef:fout die word door 1 of 2 AM96 gereden dienst word gedaan door bestuurders van oostende met delaatste IC-A oostende - welkenreadt op en dan met den eerste af.Bartjedj schreef:Wat denk je dan van de laatste IC-A Oostende-Welkenraedt? Die wordt regulier gereden met 1 of 2 klassiekjes.
BDJ![]()
Even off-topic: het is me opgevallen dat op weekdagen de laatste L-trein van de dag van Gent-Sint-Pieters naar Brugge ook met een stel 96 gedaan wordt, ipv de gebruikelijke Breaks en Klassiekskes op weekdagen.
stel doet laatste L mechelen brugge.
in gent is er anders altijd genoeg tijd om van materieel te wisselen he 

Regulier moest inderdaad regelmatig zijn, en was ook bedoeld om dat te zijn. Moet iets fout gegaan zijn tussen denken en typen.
BDJ
BDJ
Kan iemand me misschien zeggen met wat voor materieel de ICT 6955 De Panne 19.09 - Antwerpen-C 21.06 rijdt?
Normaal gezien een break.Tom024 schreef:Kan iemand me misschien zeggen met wat voor materieel de ICT 6955 De Panne 19.09 - Antwerpen-C 21.06 rijdt?
IR 3529 & 3518 (Bru.Nat.Luchth.<>Aalst<>GSP<>Blankenberge): Breaks.