Pagina 3 van 3
Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders
Geplaatst: 27 mei 2008, 21:45
door Rob
Vorige week woensdagavond wilde ik aan het loket van station Leuven mijn sorrypass gaan ophalen, maar kreeg er geen mee. Die pass werd nochtans uitgeprint door een loketbediende, die echter van een collega-loketbediende het verbod kreeg om die aan mij te overhandigen. Omdat mijn abo voor 100% door de werkgever betaald wordt (derdebetalerssysteem dus), zou de sorrypass via de post bezorgd worden. Klopt dit wel ? De loketbedienden gaven geen betrouwbare indruk, konden niks met zekerheid zeggen en gaven toe dat ze zelf slecht geïnformeerd waren. Als ik morgen nog geen post heb, maak ik mij serieus zorgen of ik die sorrypass wel ooit te zien zal krijgen...
Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders
Geplaatst: 27 mei 2008, 22:23
door Accelerat
Gewoon in ander station proberen dan maar?
Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders
Geplaatst: 27 mei 2008, 22:27
door treinbruno
Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders
Geplaatst: 27 mei 2008, 22:53
door thejay
Rob schreef:Vorige week woensdagavond wilde ik aan het loket van station Leuven mijn sorrypass gaan ophalen, maar kreeg er geen mee. Die pass werd nochtans uitgeprint door een loketbediende, die echter van een collega-loketbediende het verbod kreeg om die aan mij te overhandigen. Omdat mijn abo voor 100% door de werkgever betaald wordt (derdebetalerssysteem dus), zou de sorrypass via de post bezorgd worden. Klopt dit wel ? De loketbedienden gaven geen betrouwbare indruk, konden niks met zekerheid zeggen en gaven toe dat ze zelf slecht geïnformeerd waren. Als ik morgen nog geen post heb, maak ik mij serieus zorgen of ik die sorrypass wel ooit te zien zal krijgen...
Bij mij was dat geen enkel probleem.. en bij meerdere van mijn collega's ook niet hoor. (Antwerpen-Berchem)
Wellicht was die lokettist in verwarring met het bedrijfsabonnement??
Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders
Geplaatst: 28 mei 2008, 00:08
door rvdborgt
thejay schreef:Rob schreef:Vorige week woensdagavond wilde ik aan het loket van station Leuven mijn sorrypass gaan ophalen, maar kreeg er geen mee. Die pass werd nochtans uitgeprint door een loketbediende, die echter van een collega-loketbediende het verbod kreeg om die aan mij te overhandigen. Omdat mijn abo voor 100% door de werkgever betaald wordt (derdebetalerssysteem dus), zou de sorrypass via de post bezorgd worden. Klopt dit wel ? De loketbedienden gaven geen betrouwbare indruk, konden niks met zekerheid zeggen en gaven toe dat ze zelf slecht geïnformeerd waren. Als ik morgen nog geen post heb, maak ik mij serieus zorgen of ik die sorrypass wel ooit te zien zal krijgen...
Bij mij was dat geen enkel probleem.. en bij meerdere van mijn collega's ook niet hoor. (Antwerpen-Berchem)
Wellicht was die lokettist in verwarring met het bedrijfsabonnement??
Zou goed kunnen. In ieder geval heb je ook met een volledig terugbetaald abonnement recht op een Sorry-Pass (er wordt geen onderscheid gemaakt). Verder worden ze niet met de post bezorgd. Ik zou gewoon teruggaan naar het station, het verhaal uitleggen en erop staan dat je je Sorry-Pass krijgt. En zo niet, dan om een klachtenformulier vragen en ter plekke invullen. Vergeet daarop niet te vermelden op welke dag en tijd je oorspronkelijk om je Sorry-Pass gevraagd hebt.
Groetjes,
Rian
Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders
Geplaatst: 28 mei 2008, 21:51
door Rob
rvdborgt schreef:In ieder geval heb je ook met een volledig terugbetaald abonnement recht op een Sorry-Pass (er wordt geen onderscheid gemaakt). Verder worden ze niet met de post bezorgd. Ik zou gewoon teruggaan naar het station, het verhaal uitleggen en erop staan dat je je Sorry-Pass krijgt. En zo niet, dan om een klachtenformulier vragen en ter plekke invullen. Vergeet daarop niet te vermelden op welke dag en tijd je oorspronkelijk om je Sorry-Pass gevraagd hebt.
Groetjes,
Rian
Bedankt voor alle reacties!
Daarnet kreeg ik aan het loket te horen dat station Leuven op woensdag 21/05 in de veronderstelling verkeerde dat derdebetalersabonnementen geen sorrypass kregen, ook al kon men er een uitprinten via het systeem. Tussen het stapeltje op 21/05 uitgeprinte sorrypasses die niet werden meegegeven zat de mijne helaas niet. Ik heb dus maar een klachtenformulier ingevuld dat volgens de loketbediende, die verveeld zat met de kwestie, spoedig behandeld zou worden.
Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders
Geplaatst: 28 mei 2008, 21:55
door HLE 2302
normaal zou da moeten lukken als ze die sorry pas nadien geanuleerd hadden wat normaal wel moet gebeurd zijn
Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders
Geplaatst: 28 mei 2008, 23:32
door treinbruno
hij kan hem natuurlijk ook in zijn eigen zak steken

Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders
Geplaatst: 28 mei 2008, 23:37
door Bartjedj
Dat zal hij niet proberen.
Er zijn teveel methodes om dat te achterhalen
BDJ
Re: 20/05 : Sorry-pas voor treinkaarthouders
Geplaatst: 30 mei 2008, 20:19
door Rob
Rob schreef:Daarnet kreeg ik aan het loket te horen dat station Leuven op woensdag 21/05 in de veronderstelling verkeerde dat derdebetalersabonnementen geen sorrypass kregen, ook al kon men er een uitprinten via het systeem. Tussen het stapeltje op 21/05 uitgeprinte sorrypasses die niet werden meegegeven zat de mijne helaas niet. Ik heb dus maar een klachtenformulier ingevuld dat volgens de loketbediende, die verveeld zat met de kwestie, spoedig behandeld zou worden.
Vanmiddag kreeg ik eindelijk een (nieuw uitgeprinte) sorrypass aan het loket van Leuven. De 'verontschuldigende' woorden van de loketbediende: 'Zoiets moet ge niet de eerste dag komen afhalen, ge hebt daarvoor tijd tot eind juni'.
Spijtig toch dat hun klanten de vanzelfsprekende perfectie en de onfeilbaarheid van de NMBS zo zwaar op de proef stellen...