Het grote Belgische cabine fotografie topic

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
HLE 2302

Re: Het grote Belgische cabine fotografie topic

Bericht door HLE 2302 »

Steven schreef:daar heeft zover ik weet nooit een hoofdsteun opgestaan.
ze waren normaal voorzien voor een hoofdsteun, maar de nmbs vond dat te duur, en ondanks er geen hoofdsteun is blijven het de beste stoelen, met lucht, hij past zich automatisch aan aan uw lengte ...

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Te duur? Ik dacht altijd dat dit was uit principe en "veiligheid" (doordat de TB niet zo gemakkelijk in slaap kan vallen, ook daarom dat er geen armsteunen zijn).
Stevie Wonder

Bericht door Stevie Wonder »

Dietrich schreef:Te duur? Ik dacht altijd dat dit was uit principe en "veiligheid" (doordat de TB niet zo gemakkelijk in slaap kan vallen, ook daarom dat er geen armsteunen zijn).
Het geen HLE2302 verteld klopt wel trouwens waarom zouden we dan rap in slaap vallen? Dat is de eerste keer dat ik die uitleg hoor hoor.
Dietrich

Bericht door Dietrich »

Alsof twee hoofdsteunen op een loc of stel van ettelijke miljoenen een verschil maken... :)

Voor zover ik gelezen heb heeft men bij de NMBS altijd gekozen voor stoelen zonder hoofdsteun en armleuningen om de eerder genoemde redenen.

Ik heb nergens gezegd dat TB's de gewoonte hebben in slaap te vallen of dit zouden doen als ... :roll:
Plaats reactie