Pagina 3 van 3
Re: Spoorproblemen lijn 50 en 53
Geplaatst: 30 jun 2008, 19:07
door markske
Ik was vrijdag ook van dienst op TC, gelukkig niet op de bewuste tafel. Op al die commentaren hier kan ik maar één ding zeggen DE BESTE STUURLUI STAAN AAN WAL

.
Ik heb vandaag nog geen commentaar gelezen op de gebeurtenissen van de lijn 50A en 66 (twee persoonsongevallen, één trein in nood, twee overwegen in groot alarm en dan nog één of andere pipo die het nodig vond om de handrem aan te draaien, dit alles op zo'n kleine zes uur) zijn de klagers een beetje ziek van al die 'onkunde'

op TC misschien. Deze keer was een deel van de problemen wel voor mij

. Ik heb het nog gezegd iedere ostch die denkt het beter te kunnen stel uw kandidature en voor de anderen er zijn nog steeds volop aanwervingen

Re: Spoorproblemen lijn 50 en 53
Geplaatst: 30 jun 2008, 19:19
door markske
Nog vergeten te vermelden de detectoren warme asbus liggen op de 50 A aan kant Brusssel zodanig dat men zonder een nood remming kan stoppen aan het sein DC voor Denderleeuw en langs kant Gent aan het sein DD eveneens voor Denderleeuw
Re: Spoorproblemen lijn 50 en 53
Geplaatst: 30 jun 2008, 21:38
door RIDCO
Goed gereageerd markske, TC zal wel oplossingen zoeken voor :
- spelende kinderen in de nabijheid van de sporen,
- koeien, paarden, schapen in de sporen,
- zieke reizigers waarvoor de tussenkomst van een ziekenwagen nodig is,
- agressieve reizigers
- aanrijdingen van slagbomen aan overwegen,
- aannemers die kabels beschadigen
- diefstal van kabels
- bermbranden,
- enz..... enz....
- technische problemen aan de seinrichting en aan treinen
Re: Spoorproblemen lijn 50 en 53
Geplaatst: 02 jul 2008, 19:48
door steved
Ja en dan? Als je weet wat het probleem is en hoelang het ongeveer kan duren kan je zoiets toch meedelen? Of spreken ze in TC geen Nederlands meer ? Iedere tbg heeft nu toch 'n gsm op zak? KLARE en duidelijke communicatie dat hebben we nodig in dit (apen)land
gr, Steve
Re: Spoorproblemen lijn 50 en 53
Geplaatst: 02 jul 2008, 21:42
door 13'erke
steved schreef:Ja en dan? Als je weet wat het probleem is en hoelang het ongeveer kan duren kan je zoiets toch meedelen? Of spreken ze in TC geen Nederlands meer ? Iedere tbg heeft nu toch 'n gsm op zak? KLARE en duidelijke communicatie dat hebben we nodig in dit (apen)land
gr, Steve
Om het weer over het onderwerp te hebben. Op de trein werd gedurende elk kwartier "geactualiseerde" informatie omgeroepen. De eerste drie kwartier kregen we het bericht dat er zich voor ons een trein in nood bevond en dat men niet wist wanneer we zouden vertrekken. Als reiziger hoor je natuurlijk graag iets anders dan dat men voortdurend zegt dat men zelf ook niets meer weet. In hun ogen (reizigers) is dat dan een communicatieprobleem...