Hallo,
dat ze alles maar in het grijs zetten, das mooi als alles binnen enzelfde maatschapij dezelfde kleur heeft vind ik.
Tenzij je onderscheid maakt in gebruik, zoals bij DB.
Groeten,
Joris De Mol
Joris schreef:Hallo,
dat ze alles maar in het grijs zetten, das mooi als alles binnen enzelfde maatschapij dezelfde kleur heeft vind ik.
Groeten,
Joris De Mol
Bespaar ons daarvan.
Dan krijg je zo een resultaat zoals in Italië.
Joris schreef:Hallo,
Groeten,
Joris De Mol
Bespaar ons daarvan.
Dan krijg je zo een resultaat zoals in Italië.
Of Nederland? Daar valt het toch goed mee? Zelfde kleuren, niet altijd dezelfde livrei, wel te verstaan.
bij osn is er ook een verschil he, de i11 en de M4 zijn niet hetzelfde gedaan, bij gemoderniseerd materieel staat er een kleurke meer op tov het nieuwe
MGRoverdriver schreef:Bedankt voor de info. En de HLE 11?
Een tijd geleden leek het vrij zeker dat die naar B-Cargo zou gaan als opvolger van de 25.5. De laatste tijd spreekt men ervan de HLE 11 toch bij Reizigers te laten en er een treinserie naar NL mee te rijden. Beslist is er nog niets.
Maar neen geen schroothamer, nu nog niet. Is een shikker machien dan 21/27 puur als liefhebber gezien (ga mij niet uitspreken over de prestaties, dat weten we allemaal..)
Heb al gelezen en me laten vertellen dat ze zouden een half uur na het vertrek van die bucht hst een IC naar Utrecht verzekeren... maar eerst zien en dan geloven.
Bart schreef:
Wat het moderniseren van de varkens betref weet ik het volgende wat al zeker zal veranderen;.
Deuren betrouwbaarder maken. Gevoelige boord installeren ( in theorie heeft elke deur behalve de pakwagendeur een gevoelige boord, maar niet alles geloven wat ze in boekjes schrijven ). M.a.w. deuren die zonder fluittoon sluiten zonder terug open te gaan bij obstakel => aanpassen.
Lamp deuren aanpassen. Lucht aflaten => lamp deuren werkt niet altijd. Deuren sluiten niet altijd even goed. Vooral in samenstelling ( 3 x ) kan dit vrij frustrerend zijn.
MGRoverdriver schreef:Bedankt voor de info. En de HLE 11?
Een tijd geleden leek het vrij zeker dat die naar B-Cargo zou gaan als opvolger van de 25.5. De laatste tijd spreekt men ervan de HLE 11 toch bij Reizigers te laten en er een treinserie naar NL mee te rijden. Beslist is er nog niets.
Zou wel een aangename verrassing zijn moest er nog een IC-verbinding blijven rijden naar Nederland (via Roosendaal?) Het zou erg zijn moest je in de Benelux van België niet meer naar Nederland kunnen reizen zonder trein met reservatie. Of met meerdere overstappen en via IR- en L-treintjes