Moderniseringen materieel

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
trainman

Bericht door trainman »

Ik stel voor dat ze de varkensneuzen in het roze zetten :twisted: . Ze zullen nog wel een aantal rollen van die zelfklevers over hebben zeker ?
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
dat ze alles maar in het grijs zetten, das mooi als alles binnen enzelfde maatschapij dezelfde kleur heeft vind ik.
Tenzij je onderscheid maakt in gebruik, zoals bij DB.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Shrek

Bericht door Shrek »

Steven schreef:
Bert schreef:Normaal wel, maar in het begin zal de 11 nog door de tunnel mogen omdat de hst-stellen niet op tijd klaar zullen zijn. :wink:
ook al komt den tunnel in dienst toch zouden de beneluxen via berchem en oost naar nederland blijven rijden heb ik ergens gelezen
zolang ze uit HLE11+NS-rijtuigen bestaan dan?
ik kan me echt niet voorstellen dat ze die HST-stellen langs daar rond sturen :shock:
Bert

Bericht door Bert »

Joris schreef:Hallo,
dat ze alles maar in het grijs zetten, das mooi als alles binnen enzelfde maatschapij dezelfde kleur heeft vind ik.
Groeten,
Joris De Mol
Bespaar ons daarvan.
Dan krijg je zo een resultaat zoals in Italië. :? :roll:
groentje

Bericht door groentje »

Bert schreef:
Joris schreef:Hallo,
Groeten,
Joris De Mol
Bespaar ons daarvan.
Dan krijg je zo een resultaat zoals in Italië. :? :roll:
Of Nederland? Daar valt het toch goed mee? Zelfde kleuren, niet altijd dezelfde livrei, wel te verstaan.
Steven

Bericht door Steven »

bij osn is er ook een verschil he, de i11 en de M4 zijn niet hetzelfde gedaan, bij gemoderniseerd materieel staat er een kleurke meer op tov het nieuwe
Shrek

Bericht door Shrek »

da heeft niets met de inzet te maken zoals bij de DB he :roll:
MGRoverdriver

Bericht door MGRoverdriver »

Wat gaat er echter met de 11 gebeuren als de klasieke benelux treinen VVT zijn? Zullen de HST-stelletjes ook in Mechelen stoppen?
Steven

Bericht door Steven »

er is een relatie voorzien waarbij de HSA ook in mechelen stoppen

de voorziene verbindingen op dit moment Afbeelding meer info op
http://www.highspeedalliance.nl/static/ ... ex_nl.html
MGRoverdriver

Bericht door MGRoverdriver »

Bedankt voor de info. En de HLE 11?
FLV-FGSP

Bericht door FLV-FGSP »

MGRoverdriver schreef:Bedankt voor de info. En de HLE 11?
Een tijd geleden leek het vrij zeker dat die naar B-Cargo zou gaan als opvolger van de 25.5. De laatste tijd spreekt men ervan de HLE 11 toch bij Reizigers te laten en er een treinserie naar NL mee te rijden. Beslist is er nog niets.
Bart

Bericht door Bart »

MGRoverdriver schreef:En de HLE 11?
Onder de schroothamer :wink: .
Is wat mij betreft de beste oplossing.
Greg

Bericht door Greg »

Maar neen geen schroothamer, nu nog niet. Is een shikker machien dan 21/27 puur als liefhebber gezien (ga mij niet uitspreken over de prestaties, dat weten we allemaal..) :wink: :P
Heb al gelezen en me laten vertellen dat ze zouden een half uur na het vertrek van die bucht hst een IC naar Utrecht verzekeren... maar eerst zien en dan geloven.
Kulderzipken

Bericht door Kulderzipken »

Bart schreef: Wat het moderniseren van de varkens betref weet ik het volgende wat al zeker zal veranderen;.
Deuren betrouwbaarder maken. Gevoelige boord installeren ( in theorie heeft elke deur behalve de pakwagendeur een gevoelige boord, maar niet alles geloven wat ze in boekjes schrijven :lol: ). M.a.w. deuren die zonder fluittoon sluiten zonder terug open te gaan bij obstakel => aanpassen.
Lamp deuren aanpassen. Lucht aflaten => lamp deuren werkt niet altijd. Deuren sluiten niet altijd even goed. Vooral in samenstelling ( 3 x ) kan dit vrij frustrerend zijn.
Terminus

Bericht door Terminus »

FLV-FGSP schreef:
MGRoverdriver schreef:Bedankt voor de info. En de HLE 11?
Een tijd geleden leek het vrij zeker dat die naar B-Cargo zou gaan als opvolger van de 25.5. De laatste tijd spreekt men ervan de HLE 11 toch bij Reizigers te laten en er een treinserie naar NL mee te rijden. Beslist is er nog niets.
:) Zou wel een aangename verrassing zijn moest er nog een IC-verbinding blijven rijden naar Nederland (via Roosendaal?) Het zou erg zijn moest je in de Benelux van België niet meer naar Nederland kunnen reizen zonder trein met reservatie. Of met meerdere overstappen en via IR- en L-treintjes :roll:
Plaats reactie