Graffiti werkgroep
Re: Graffiti werkgroep
http://www.youtube.com/watch?v=SUWzEa1R ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=wc9R9vP1 ... re=related
GROF, meer zeg ik niet
http://www.youtube.com/watch?v=wc9R9vP1 ... re=related
GROF, meer zeg ik niet
Re: Graffiti werkgroep
enrico8509 schreef:http://www.youtube.com/watch?v=SUWzEa1R ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=wc9R9vP1 ... re=related
GROF, meer zeg ik niet




verdomme
ok, der zitte misschien wel mooie tussen
MAAR DAT DOE JE TOCH NIET OP EEN TREIN MAN
ongelooflijk die gasten
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
-
- Berichten: 3965
- Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
- Locatie: Ansião (PT)
Re: Graffiti werkgroep
Wat? Van die pseudo-interloktuele powezie waar niemand zit op te wachten? DAT DOE JE TOCH NIET OP EEN TREIN? Inderdaad!HLE 2302 schreef:MAAR DAT DOE JE TOCH NIET OP EEN TREIN MAN
ongelooflijk die gasten
Wreed hypocriet vind ik dat, hoe dat belachelijk gedicht van dat belachelijk manneke alle lof en aandacht krijgt terwijl die spuiters worden afgeschoten. Wat kost er het meest aan de gemeenschap?
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Re: Graffiti werkgroep
verklaar u nader, ik versta niet wat u bedoeld.jan_olieslagers schreef:Wat? Van die pseudo-interloktuele powezie waar niemand zit op te wachten? DAT DOE JE TOCH NIET OP EEN TREIN? Inderdaad!HLE 2302 schreef:MAAR DAT DOE JE TOCH NIET OP EEN TREIN MAN
ongelooflijk die gasten
Wreed hypocriet vind ik dat, hoe dat belachelijk gedicht van dat belachelijk manneke alle lof en aandacht krijgt terwijl die spuiters worden afgeschoten. Wat kost er het meest aan de gemeenschap?
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
-
- Berichten: 3965
- Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
- Locatie: Ansião (PT)
Re: Graffiti werkgroep
De gemeenschap (bij monde van de spoordirectie(s) ) vindt het nodig om handenvol geld uit te geven om grafitti te verwijderen van de treinen - maar geeft terzelfdertijd flink wat geld uit om een gedicht te laten schrijven op een motorstel. Waarom het één wel en het ander niet?
Ofwel dienen de treinen om mensen en/of goederen te vervoeren en moeten ze voor de rest zo proper en neutraal zijn als maar kan - of anders moet er ook al eens een boodschap op mogen (of een cultuurelement of een "statement" of noem maar op), maar dan wil ik wel eens weten waarom de ene wel mag en de andere niet. Het aanbrengen van dat gedicht heeft flink wat geld gekost en het verwijderen zal er ook nog eens kosten. Waarom is er daar plots wel geld voor? En kom niet af met de cultuurwaarde, daarvoor zijn er geen objectieve maatstaven.
Dat ik die Claus een omhooggevallen tafelspringer vind, dat is dan minder relevant, toegegeven, maar begrijp aub dat ik er des te nijdiger door word.
Ofwel dienen de treinen om mensen en/of goederen te vervoeren en moeten ze voor de rest zo proper en neutraal zijn als maar kan - of anders moet er ook al eens een boodschap op mogen (of een cultuurelement of een "statement" of noem maar op), maar dan wil ik wel eens weten waarom de ene wel mag en de andere niet. Het aanbrengen van dat gedicht heeft flink wat geld gekost en het verwijderen zal er ook nog eens kosten. Waarom is er daar plots wel geld voor? En kom niet af met de cultuurwaarde, daarvoor zijn er geen objectieve maatstaven.
Dat ik die Claus een omhooggevallen tafelspringer vind, dat is dan minder relevant, toegegeven, maar begrijp aub dat ik er des te nijdiger door word.
Laatst gewijzigd door jan_olieslagers op 09 dec 2008, 03:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Re: Graffiti werkgroep
tjahjan_olieslagers schreef:Ok, ge kunt niet zonder dt-vauten sgreiven dus voor u zal ik het nog eens heel duidelijk uidlegen:
De gemeenschap (bij monde van de spoordirectie(s) ) vindt het nodig om handenvol geld uit te geven om grafitti te verwijderen van de treinen - maar geeft terzelfdertijd flink wat geld uit om een gedicht te laten schrijven op een motorstel. Waarom het één wel en het ander niet?
Ofwel dienen de treinen om mensen en/of goederen te vervoeren en moeten ze voor de rest zo proper en neutraal zijn als maar kan - of anders moet er ook al eens een boodschap op mogen (of een cultuurelement of een "statement" of noem maar op), maar dan wil ik wel eens weten waarom de ene wel mag en de andere niet. Het aanbrengen van dat gedicht heeft flink wat geld gekost en het verwijderen zal er ook nog eens kosten. Waarom is er daar plots wel geld voor? En kom niet af met de cultuurwaarde, daarvoor zijn er geen objectieve maatstaven.
Dat ik die Claus een omhooggevallen tafelspringer vind, dat is dan minder relevant, toegegeven, maar begrijp aub dat ik er des te nijdiger door word.
tis maar een reeks witte letters hé
reclame voor kweet niet wat zou ik niet zien zitten.
meer dan een reeks witte letters zullen er wel niet komen
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Re: Graffiti werkgroep
ik heb ook al vernomen dat er groepjes zijn zoals Rush Hour die graffiti spuiten
Re: Graffiti werkgroep
Hoi,
Het ergste van de zaak is dat die pipo's de supermooie M6 rijtuigen hebben bekladderd met hun graffiti wat ik een regelrechte schande vind.
Lukas
Het ergste van de zaak is dat die pipo's de supermooie M6 rijtuigen hebben bekladderd met hun graffiti wat ik een regelrechte schande vind.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
-
- Berichten: 1059
- Lid geworden op: 09 apr 2008, 17:58
Re: Graffiti werkgroep
Die doen het dan tijdes het Rush-Hour ofwat?enrico8509 schreef:ik heb ook al vernomen dat er groepjes zijn zoals Rush Hour die graffiti spuiten

Re: Graffiti werkgroep
da rush dinges is gewoon een embleem dat dezelfde mensen op breaks spuiten
hoeveel er nu al rondrijden, geen idee, maar veel te veel !
greetz 2302
hoeveel er nu al rondrijden, geen idee, maar veel te veel !
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
-
- Berichten: 2405
- Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
- Locatie: Singapore
Re: Graffiti werkgroep
of men zou er ook wel eens aan kunnen denken het legaal bespuiten van treinen mogelijk te maken
-een of andere trein waar je onbeperkt op kan spuiten...
-aanvragen bij de NMBS om op een trein een MOOI kunstwerk te zetten
-...
die mensen willen gewoon dat iedereen hun "werk" zien en daar zijn treinen natuurlijk geschikt voor...
en als je iemand ziet graffitispuiten en ze pakken hem een beloning geven ofzo (gratis railpass,...)

-een of andere trein waar je onbeperkt op kan spuiten...
-aanvragen bij de NMBS om op een trein een MOOI kunstwerk te zetten
-...
die mensen willen gewoon dat iedereen hun "werk" zien en daar zijn treinen natuurlijk geschikt voor...
en als je iemand ziet graffitispuiten en ze pakken hem een beloning geven ofzo (gratis railpass,...)

Re: Graffiti werkgroep
jaa, een gratis koffie consumptie in het stationsbuffettreinbruno schreef:of men zou er ook wel eens aan kunnen denken het legaal bespuiten van treinen mogelijk te maken![]()
-een of andere trein waar je onbeperkt op kan spuiten...
-aanvragen bij de NMBS om op een trein een MOOI kunstwerk te zetten
-...
die mensen willen gewoon dat iedereen hun "werk" zien en daar zijn treinen natuurlijk geschikt voor...
en als je iemand ziet graffitispuiten en ze pakken hem een beloning geven ofzo (gratis railpass,...)

nee, er moet idd grafitti zijn, spoorweg zonder graffiti bestaat niet, maar het moet echter wel beperkt blijven, nu gaat het er echt enorm over, je ziet gewoon geen trein meer zonder
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Re: Graffiti werkgroep
Dat is toch niet zo moeilijk? Het verschil tussen "met toestemming" en "zonder toestemming" zou voor iedereen toch wel duidelijk moeten zijn.jan_olieslagers schreef: Ofwel dienen de treinen om mensen en/of goederen te vervoeren en moeten ze voor de rest zo proper en neutraal zijn als maar kan - of anders moet er ook al eens een boodschap op mogen (of een cultuurelement of een "statement" of noem maar op), maar dan wil ik wel eens weten waarom de ene wel mag en de andere niet.
Re: Graffiti werkgroep
en als het met toestemming is blijft het ook beberkt, der is maar een stel in belgie met een tekst opK V B schreef:Dat is toch niet zo moeilijk? Het verschil tussen "met toestemming" en "zonder toestemming" zou voor iedereen toch wel duidelijk moeten zijn.jan_olieslagers schreef: Ofwel dienen de treinen om mensen en/of goederen te vervoeren en moeten ze voor de rest zo proper en neutraal zijn als maar kan - of anders moet er ook al eens een boodschap op mogen (of een cultuurelement of een "statement" of noem maar op), maar dan wil ik wel eens weten waarom de ene wel mag en de andere niet.
en als je dan kijkt naar de graffiti, bijna niks meer zonder, en meestal zijn dat dan van die lelijke krabelingen
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Re: Graffiti werkgroep
Hekken zijn goedkoper, hoor.HLE 2302 schreef:hekken, ja een goed idee, maar dan beter gewoon bewakers & honden, maar hekken, tzou een beetje duur worden vrees ikK V B schreef:Hek om de stelplaatsen en laten bewaken door honden.Shrek schreef:De straffen voor graffiti spuiters zijn al heel zwaar, ze zouden vooral de pakkans moeten vergroten. Zoiets vraagt personeel op het terrein, niet op een bureau![]()
greetz 2302
De loonkost loopt snel op.