Reeks 22 en Reeks 25: Het einde...

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
TrainzDr3ver

Re: Reeks 22 en Reeks 25: Het einde...

Bericht door TrainzDr3ver »

Shrek schreef:
TrainzDr3ver schreef:Rijden er misschien P-treinen met 22/23/25 vanuit Brussel naar Antwerpen?
ik dacht dat er tussen Brussel en Antwerpen geen P-treinen reden?
Ah ok, dan weten we dat ook weer he :P
Stevie Wonder

Bericht door Stevie Wonder »

Van tijd tot tijd hangt er eens 25 of 22 in de P-treinen vanuit Antwerpen naar Aarschot en Hasselt.
Nekvin

Bericht door Nekvin »

Shrek schreef:
TrainzDr3ver schreef:Rijden er misschien P-treinen met 22/23/25 vanuit Brussel naar Antwerpen?
ik dacht dat er tussen Brussel en Antwerpen geen P-treinen reden?
tussen brussel noord en antwerpen niet nee, maar tussen Schaerbeek-brussel schuman en antwerpen centraal wel ('s morgens komt die zelfs van essen). Maar die wordt gereden met sprinters
Wover

Bericht door Wover »

Daarstraks nog een 25.5 gezien tussen Roosendaal en Dordrecht.

Worden die nog in normale dienst gebruikt? Hij sleepte 2 77'ers met een goederentrein.
Lukas

Bericht door Lukas »

Hoi,

Vandaag stonden de HLE 2507+2510 van de winterzon te genieten in Schaarbeek Vorming.

Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Bert

Bericht door Bert »

Wover schreef:Daarstraks nog een 25.5 gezien tussen Roosendaal en Dordrecht.

Worden die nog in normale dienst gebruikt? Hij sleepte 2 77'ers met een goederentrein.
ja hoor, ze hebben nog 2 of 3 dagen in hun omloop. Voor details zie ODB 88 dacht ik.
Stevie Wonder

Bericht door Stevie Wonder »

Ze zullen nog wel mee draaien en diensten doen tot de levering van de type 18 goed en wel op gang gekomen is, daarna zal het er wel definitief mee gedaan zijn.
nahoj

Bericht door nahoj »

Toch even melden, kwestie dat geïnteresseerden nog op laatste spots/foto's kunnen gaan jagen... De laatste locomotieven van reeksen 22 en 25 zijn nu ook defenitief buiten dienst gesteld (sinds 30/03). Ze rijden nog tot een eerstvolgende voorzien of onvoorzien onderhoud, d.w.z. maximaal ongeveer een maand. Nadien worden ze verstuurd naar Antwerpen-Noord (25) of Charleroi (22) waar ze voorlopig in hun geheel bewaard worden, in afwachting van een beslissing i.v.m. verkoop of verschroting.

Drie 23's nemen de opduwdiensten in Luik over van de 22's aldaar.

Ook enkele locomotieven 25.5 zijn buiten dienst gesteld. Daar zijn er nu dus nog een 2- of 3-tal van over denk ik.

Belangrijkste redenen: de indiensttreding van de Traxx-en en de crisis, waardoor 23 en 26 vrijkomen.
13'erke

Bericht door 13'erke »

nahoj schreef:Toch even melden, kwestie dat geïnteresseerden nog op laatste spots/foto's kunnen gaan jagen... De laatste locomotieven van reeksen 22 en 25 zijn nu ook defenitief buiten dienst gesteld (sinds 30/03). Ze rijden nog tot een eerstvolgende voorzien of onvoorzien onderhoud, d.w.z. maximaal ongeveer een maand. Nadien worden ze verstuurd naar Antwerpen-Noord (25) of Charleroi (22) waar ze voorlopig in hun geheel bewaard worden, in afwachting van een beslissing i.v.m. verkoop of verschroting.

Drie 23's nemen de opduwdiensten in Luik over van de 22's aldaar.

Ook enkele locomotieven 25.5 zijn buiten dienst gesteld. Daar zijn er nu dus nog een 2- of 3-tal van over denk ik.

Belangrijkste redenen: de indiensttreding van de Traxx-en en de crisis, waardoor 23 en 26 vrijkomen.
ja,
en ik heb opgevangen dat de 25.5 vanaf 1 april tijdelijk aan de kant gezet zijn, nu immers de 28 reeks traxx in Nederland is toegelaten en men machines op overschot heeft... (en neen, tis spijtig genoeg geen grap)
Presario

Bericht door Presario »

Op de site www.railpassie.org staat dat het gedaan is met zowel de 25 als de 22... Triest :(
Bert

Bericht door Bert »

Bij de opduwers in Luik zit trouwens een oudgediende. De 2383 heeft terug zijn brede buffers. :wink:
Terminus

Bericht door Terminus »

Gisteren de 2503 met een P-trein zien passeren in Brussel-Noord
Tux

Bericht door Tux »

Terminus schreef:Gisteren de 2503 met een P-trein zien passeren in Brussel-Noord
De 2503 is mijn allereerste loc waar ik mee gereden heb :( toen deed die nog goederen
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Nog 22/25 spots van de laatste dagen?
Alvast bedankt!
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
nahoj

Bericht door nahoj »

Alle locs 25 zijn zeker al buiten dienst. Ik vermoed de 22's ook.
Ook de laatste 3 locs 25.5 (51,52,58?) bollen nu hun allerlaatste dagen...
Plaats reactie