TrainzDr3ver schreef:Rijden er misschien P-treinen met 22/23/25 vanuit Brussel naar Antwerpen?
ik dacht dat er tussen Brussel en Antwerpen geen P-treinen reden?
tussen brussel noord en antwerpen niet nee, maar tussen Schaerbeek-brussel schuman en antwerpen centraal wel ('s morgens komt die zelfs van essen). Maar die wordt gereden met sprinters
Ze zullen nog wel mee draaien en diensten doen tot de levering van de type 18 goed en wel op gang gekomen is, daarna zal het er wel definitief mee gedaan zijn.
Toch even melden, kwestie dat geïnteresseerden nog op laatste spots/foto's kunnen gaan jagen... De laatste locomotieven van reeksen 22 en 25 zijn nu ook defenitief buiten dienst gesteld (sinds 30/03). Ze rijden nog tot een eerstvolgende voorzien of onvoorzien onderhoud, d.w.z. maximaal ongeveer een maand. Nadien worden ze verstuurd naar Antwerpen-Noord (25) of Charleroi (22) waar ze voorlopig in hun geheel bewaard worden, in afwachting van een beslissing i.v.m. verkoop of verschroting.
Drie 23's nemen de opduwdiensten in Luik over van de 22's aldaar.
Ook enkele locomotieven 25.5 zijn buiten dienst gesteld. Daar zijn er nu dus nog een 2- of 3-tal van over denk ik.
Belangrijkste redenen: de indiensttreding van de Traxx-en en de crisis, waardoor 23 en 26 vrijkomen.
nahoj schreef:Toch even melden, kwestie dat geïnteresseerden nog op laatste spots/foto's kunnen gaan jagen... De laatste locomotieven van reeksen 22 en 25 zijn nu ook defenitief buiten dienst gesteld (sinds 30/03). Ze rijden nog tot een eerstvolgende voorzien of onvoorzien onderhoud, d.w.z. maximaal ongeveer een maand. Nadien worden ze verstuurd naar Antwerpen-Noord (25) of Charleroi (22) waar ze voorlopig in hun geheel bewaard worden, in afwachting van een beslissing i.v.m. verkoop of verschroting.
Drie 23's nemen de opduwdiensten in Luik over van de 22's aldaar.
Ook enkele locomotieven 25.5 zijn buiten dienst gesteld. Daar zijn er nu dus nog een 2- of 3-tal van over denk ik.
Belangrijkste redenen: de indiensttreding van de Traxx-en en de crisis, waardoor 23 en 26 vrijkomen.
ja,
en ik heb opgevangen dat de 25.5 vanaf 1 april tijdelijk aan de kant gezet zijn, nu immers de 28 reeks traxx in Nederland is toegelaten en men machines op overschot heeft... (en neen, tis spijtig genoeg geen grap)