de TBG had op de achterkant van een briefje: VUIL, NIET BETREDEN geschreven

normaal gezien mag dat niet meer, de OCHST Passengers moet dan bij de TBG gaan staan om hem op te houdentreinbruno schreef:in lokeren riepen ze om van:
2678 u wacht op aansluiting 7382, herhaling: 2678 u wacht op aansluiting 7382
2 seconden later sluit 2678 zijn deuren en is hij weg terwijl 7382 net aan het perron stond![]()
zagen al die scholietjes hun treintje recht voor hun neus vertrekken![]()
van aansluitingen geroepen
ik ook en dan willen ze 2 lijnen automatiseren in brusselHLE 2302 schreef:dat is nou de reden waarom er mensen moeten zijn in een metro, een computer kan nooit iets doen wat een mens kan, de mens heeft de computer tenslotte gemaakt hé de computer voert gwn uit wat wij bevelentreinbruno schreef:in parijs iemand die aan de noodrem in de thalys trekt omdat hij geen kaartje heeft![]()
metro 14 in parijs (die vanzelf rijdt):
eerst staat hij plots 10minuten stil in de metrotunnel in het midden van de spits, alle metro's stonden trouwens stil
hij begint weer te rijden, komt op het grootste metrostation ter wereld aan (chatelet) en de deuren gaan open en 10 seconden later sluiten ze weer...
2 mensen zaten tussen de deuren en sommigen die wilden uitstappen zaten nog in de metro...
op het volgende station zelfde verhaal![]()
en als wij eruit moesten zat sncf-sncb ook bijna tussen de deuren![]()
en in dat station stond nog een ambulance bij iemand die waarschijnlijk ook tussen de deuren heeft gezeten![]()
conclussie: METRO 14 IS MOORDMACHINE
ik ben echt totaal ANTI computerbestuurde treinen&trams
greetz 2302
project van Ansaldo Breda als ik mij niet vergis...groentje schreef:Ik ben nochtans fan. Je kan je helemaal vooraan zetten, en je hebt zo een beter zicht dan wanneer je alleen maar zijwaarts kan kijken. Ook de Kopenhaagse metro is stuurmanloos.
Wordt treinbestuurder, dan zit je altijd op de éérste rij.groentje schreef:Ik ben nochtans fan. Je kan je helemaal vooraan zetten, en je hebt zo een beter zicht dan wanneer je alleen maar zijwaarts kan kijken. Ook de Kopenhaagse metro is stuurmanloos.