Ik heb ook gestemd op nee, en ook geen plannen.
We hebben hier thuis 3 TV's en een pc aangesloten om tv te kijken via de kabel. Daarmee zeg ik waarschijnlijk al genoeg want op die kastjes kan je maar 1, maximum 2 tv's aansluiten. Dus dat is totaal niet interesant.
Voor internet hebben we Belgacom ADSL, vroeger Telenet eens gecontacteerd, en aan de telefoon was het geen probleem om hier internet via de kabel te krijgen. maar toen de "installateur" langskwam moest hij zijn kastje plaatsen op de plaats waar de kabel het huis binnenkomt. Dat is bij ons in de living achter een ingebouwd marmeren tafelblad. en daar zit achterin ook een versterker voor het tv signaal. De instalateur stelde voor om het marmer te slopen, zodat hij zijn kastje kon installeren. We hebben hem dan ook vriendelijk de deur gewezen.
En dan nog iets, geen enkele van onze tv's zijn HDready of fullHD. dus digitaal kijken kunnen we er niet mee.
En over de uitspraak in de openingspost: "over 2 jaar zal iedereen digitaal kijken". Ik kan met trots zeggen dat ik de eer heb om dwars te liggen zodat het tog niet iedereen is

.
En analoge tv zal de eerstkomende jaren niet verdwijnen. neem bijvoorbeeld TV kijken via de antenne. Dat is ook pas MINDER als een jaar geleden gestopt. en dat was nog een paar procent van de bevolking die op deze manier tv keek. waaronder de grootouders van mijn vriendin. Die zijn overgeschakeld op satteliet. (simpelweg omdat er in hun straat geen teledistributie is)