HLe 1300 en BB36000 SNCF

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Stijn D.C.
Contacteer:

Re: HLe 1300 en BB36000 SNCF

Bericht door Stijn D.C. »

Bartjedj schreef:
Stijn D.C. schreef:daarmee kunde zien da alles nu veel duurder is dan in de tijd van BEF, en das gene zever...
Daarmee kan je zien dat alles nu veel duurder is dan in de tijd van BEF, en dat is geen zever...

Het feit dat je al niet meer weet dat je MSN-taal schrijft is bedroevend.

BDJ
Weet je wat bedroevend is, dat iemand hem moeit met iets waar hij niks met te maken heeft.
En ik wil er nu geen woorden meer aan vuil maken, tging hier eigenlijk over HLE 13 & BB36000
ik vroeg BEF of EUR zeg dan enkel, this EURO voor de rest geen commentaar, manee sommige willen altijd beke van mug olifant maken blijkbaar, das jammer. Dat iemand anders opmerkingen uitlokt kan ik nie aan doen.
Wat ik dus bedoel: Ik stelde een vraag waar 1 kort en simpel antwoord op is, en toch zijn er die het in belachelijke trekken en opmerkingen maken van geen geld hebben, dit en dat. En nu zwijg ik erover, want ik wil de regels respecteren, maar lok het dan aub nie uit. en MSN taal heb ik nie gebruikt dat was nederlands met dilect bij.
Steven

Bericht door Steven »

Ter info wij gebruiken hier normaal altijd de euro als munteenheid, de gemiddelde leeftijd ligt hier iets te laag om veel mensen te hebben die de BEF nog echt bewust hebben meegemaakt en gebruikt.
3,5 miljoen euro per lok dus. Dat is de normale prijs een beetje, de reeks 13 zat dik tien jaar geleden rond de 4 miljoen euro per stuk, dat maakt dat ze duurder zijn dan de huidige reeks (zeker als je de waarde van het geld gaat aanpassen aan de huidige waarde, na tien jaar inflatie).
Stijn D.C.
Contacteer:

Ok, bedankt voor de info

Er zal in weekend wel een BB 36000 in FNND zijn denk ik :-)

Ik kan het es vragen aan een SNCFer die er héél af en toe van Lille tot FNND met bolt :wink:
treinbruno

Bericht door treinbruno »

van de belgische frank heb ik alleen nog het einde meegemaakt, k'weet nog dat wij in het derde kleuterklasje winkeltje speelden met belgische franken, en alleen in de eerste maanden rekende ik nog in belgische frank, maar na een tijdje werd ik de euro erg gewoon dat ik niet meer in belgische frank denk 8)

k'vind de euro wel zeer gemakkelijk, vooral als je veel naar het buitenland reist :)
vorige week werd ik op interrail al zot van de noorse kronen, zweedse kronen, deense kronen en zwitserse frank, wat moet dat voor 2002 geweest zijn :shock:
wat ook zo is: als je in het buitenland niet met de vertrouwde munt betaald, ga je sneller veel geld uitgeven... :twisted:
In de forumregels is dit expliciet verboden!
welke forumregels? :) :mrgreen: :twisted:
Afbeelding
Steven

Bericht door Steven »

de forumregels hebben zeker online gestaan, ik kan ze hier niet onmiddellijk terugvinden maar zal trachten van ze terug iets duidelijker aanwezig te laten zijn.
melle

Bericht door melle »

treinbruno schreef:van de belgische frank heb ik alleen nog het einde meegemaakt, k'weet nog dat wij in het derde kleuterklasje winkeltje speelden met belgische franken, en alleen in de eerste maanden rekende ik nog in belgische frank, maar na een tijdje werd ik de euro erg gewoon dat ik niet meer in belgische frank denk 8)

k'vind de euro wel zeer gemakkelijk, vooral als je veel naar het buitenland reist :)
vorige week werd ik op interrail al zot van de noorse kronen, zweedse kronen, deense kronen en zwitserse frank, wat moet dat voor 2002 geweest zijn :shock:
wat ook zo is: als je in het buitenland niet met de vertrouwde munt betaald, ga je sneller veel geld uitgeven... :twisted:

Dat vindt ik maar muggenziften hoor, ik heb al topics gezien waar dat er veel meer dialect is gebruikt...
Stijn D.C.
Contacteer:

HLE 13 en BB 36000 SNCF... daar ging het over.
Steven

Bericht door Steven »

melle schreef:
Dat vindt ik maar muggenziften hoor, ik heb al topics gezien waar dat er veel meer dialect is gebruikt...[/quote]
Niets muggenziften, er is al meermaals gevraagd een beetje op de taal te letten en daar is niets mis mee. Het is de bedoeling om elk onderwerp een beetje verstaanbaar te houden, zowel wat betreft msn taal als gebruik van dialect.
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

Steven schreef:
melle schreef:
Dat vindt ik maar muggenziften hoor, ik heb al topics gezien waar dat er veel meer dialect is gebruikt...
Niets muggenziften, er is al meermaals gevraagd een beetje op de taal te letten en daar is niets mis mee. Het is de bedoeling om elk onderwerp een beetje verstaanbaar te houden, zowel wat betreft msn taal als gebruik van dialect.[/quote]

voila
maar dat is de persoonelijke mening van andere ...
bart hamerd daar altijd op wat ik persoonelijk nogal ja niet zo mooi vind ...
(mooi uitgerdrukt)

greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Dat is dan jammer voor jou. Maar het merendeel van de HGBTF-gemeenschap heeft ook liever dat je AN gebruikt, dat is al meerdere malen duidelijk geweest in discussie's.

Maar blijkbaar wil je het niet inzien dat het gaat over het gemak van anderen, dan laat ik het ook maar zo...

BDJ
13'erke

Bericht door 13'erke »

Bartjedj schreef:Dat is dan jammer voor jou. Maar het merendeel van de HGBTF-gemeenschap heeft ook liever dat je AN gebruikt, dat is al meerdere malen duidelijk geweest in discussie's.

Maar blijkbaar wil je het niet inzien dat het gaat over het gemak van anderen, dan laat ik het ook maar zo...

BDJ
Laten we het eerder houden op een verstaanbaar Nederlands, daar kan iedereen zich wel mee vinden veronderstel ik. Dus geen sms-taal, maar ook geen perfect AN.
:?:
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

Bartjedj schreef:Dat is dan jammer voor jou. Maar het merendeel van de HGBTF-gemeenschap heeft ook liever dat je AN gebruikt, dat is al meerdere malen duidelijk geweest in discussie's.

BDJ
en jij kent blijkbaar het verschil niet tussen verstaanbaar nederlands en AN, als je het kan lezen en het begrijpt, dan moet men toch daar niet over gaan muggenziften ?
wat denk je zelf ?

greetz 2302
Shrek

Bericht door Shrek »

HLE 2302 schreef: en jij kent blijkbaar het verschil niet tussen verstaanbaar nederlands en AN, als je het kan lezen en het begrijpt, dan moet men toch daar niet over gaan muggenziften ?
Muggenziften is als het één keer gebeurd, maar bij sommige mensen hier is het een gewoonte geworden :roll:
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

Shrek schreef:
HLE 2302 schreef: en jij kent blijkbaar het verschil niet tussen verstaanbaar nederlands en AN, als je het kan lezen en het begrijpt, dan moet men toch daar niet over gaan muggenziften ?
Muggenziften is als het één keer gebeurd, maar bij sommige mensen hier is het een gewoonte geworden :roll:
sorry dat ik het vraag, maar is dat dan aan mij gericht ?

greetz 2302
Sander

Bericht door Sander »

Shrek schreef:
Ja, maar wat wil je met die hele pubergemeenschap die je hier hebt, daarbij moet je wel muggenziften anders zul je nooit weten wat ze bedoelen.
Plaats reactie