Pagina 3 van 5
Re: VSOE in België!
Geplaatst: 19 mar 2009, 19:30
door treinbruno
wow, die foto van bert is mooi
wat kost trouwens een ritje met de orient express

Re: VSOE in België!
Geplaatst: 19 mar 2009, 19:49
door wva
Vraagje, wat is de reden dat er in dubbele tractie wordt gereden? Vorig jaar was de VSOE hier ook en dan was het enkel de 2704 die de samenstelling trok.
Re: VSOE in België!
Geplaatst: 19 mar 2009, 19:53
door 13'erke
wva schreef:Vraagje, wat is de reden dat er in dubbele tractie wordt gereden? Vorig jaar was de VSOE hier ook en dan was het enkel de 2704 die de samenstelling trok.
Tja, op de bnx was maar één machien voorzien. Er zal ergens op het laatste moment beslist zijn dat men een tweede machine nodig had.
Re: VSOE in België!
Geplaatst: 19 mar 2009, 19:55
door 2012
13'erke schreef:wva schreef:Vraagje, wat is de reden dat er in dubbele tractie wordt gereden? Vorig jaar was de VSOE hier ook en dan was het enkel de 2704 die de samenstelling trok.
Tja, op de bnx was maar één machien voorzien. Er zal ergens op het laatste moment beslist zijn dat men een tweede machine nodig had.
De 2704 alleen was nogal riskant he

Is em mee de 2 lok's teruggekeerd ook ?
Re: VSOE in België!
Geplaatst: 19 mar 2009, 20:25
door treinbruno
wva schreef:Vraagje, wat is de reden dat er in dubbele tractie wordt gereden? Vorig jaar was de VSOE hier ook en dan was het enkel de 2704 die de samenstelling trok.
men kon toch beter in treinschakeling rijden dan

Re: VSOE in België!
Geplaatst: 19 mar 2009, 20:37
door Stuka
Re: VSOE in België!
Geplaatst: 19 mar 2009, 21:13
door Bert
treinbruno schreef:wow, die foto van bert is mooi
wat kost trouwens een ritje met de orient express

Dank je!
De andere foto's mogen er zeker ook zijn!
grz
Re: VSOE in België!
Geplaatst: 19 mar 2009, 21:16
door Joris
Hallo,
Die foto's uit Leven zijn mooi, zo in het donker, sfeerverlichting op de tafeltjes.
Ook de andere hier geplaatste plaatses zijn super!
Mijn bijdrage volgt later....
Wat kost zo'n reis:
http://www.orient-express.com/
Bij de 'promoties' staat bvb 1 nachtje hotel+ Venezia-Paris voor 'slechts' €1340 pp.
Iemand raade ons daar aan om vanaf nu elke week op Euro Milions te spelen, en dan zouden we volgens hem wel eens met de VSOE mee mogen

. Het geluksnummer dat hij ons aanrade ga ik toch maar geheim houden
Ik meen me te herrinneren dat 2 jaar geleden, 1 27'er te weinig was, vandaar dat ik denk dat er nu 2 voor hingen.
In de dienstregling op het forum hier stond er weldegelijk 2 HLE 27.
Het is denk ik de eerste keer dat de 27MUX in
treinschakeling(niet dubbeltraktie) een trein sleepten buiten de IC Knokke/blankenberge naar de andere kant van het land dan.
Groeten,
Joris De Mol
Re: VSOE in België!
Geplaatst: 19 mar 2009, 21:17
door Bert
13'erke schreef:wva schreef:Vraagje, wat is de reden dat er in dubbele tractie wordt gereden? Vorig jaar was de VSOE hier ook en dan was het enkel de 2704 die de samenstelling trok.
Tja, op de bnx was maar één machien voorzien. Er zal ergens op het laatste moment beslist zijn dat men een tweede machine nodig had.
Waarschijnlijk om rapper op snelheid te komen.
Die trein weegt ongeveer 900 ton om dat in een redelijke tijd op een snelheid van 140 km/u te krijgen mag je al behoorlijk sleuren.
Re: VSOE in België!
Geplaatst: 19 mar 2009, 21:23
door 2012
Bert schreef:13'erke schreef:wva schreef:Vraagje, wat is de reden dat er in dubbele tractie wordt gereden? Vorig jaar was de VSOE hier ook en dan was het enkel de 2704 die de samenstelling trok.
Tja, op de bnx was maar één machien voorzien. Er zal ergens op het laatste moment beslist zijn dat men een tweede machine nodig had.
Waarschijnlijk om rapper op snelheid te komen.
Die trein weegt ongeveer 900 ton om dat in een redelijke tijd op een snelheid van 140 km/u te krijgen mag je al behoorlijk sleuren.
Men mag maar 130km/u rijden mee 2 lok's in dienst zo dicht bij elkaar
Re: VSOE in België!
Geplaatst: 19 mar 2009, 21:27
door Joris
Hallo,
2012 schreef:Bert schreef:13'erke schreef:
Tja, op de bnx was maar één machien voorzien. Er zal ergens op het laatste moment beslist zijn dat men een tweede machine nodig had.
Waarschijnlijk om rapper op snelheid te komen.
Die trein weegt ongeveer 900 ton om dat in een redelijke tijd op een snelheid van 140 km/u te krijgen mag je al behoorlijk sleuren.
Men mag maar 130km/u rijden mee 2 lok's in dienst zo dicht bij elkaar
Vandaar dat de ICa er in de buurt van Gent tegen begon te plakken... Ik vroeg me al af waarom het plotseling aan zo ene slakkengang vooruit ging...
Vergeet ook niet de Aachen-Luik en vv geen Vlaamse biljardtafel is hé
Groeten,
Joris De Mol
Re: VSOE in België!
Geplaatst: 19 mar 2009, 21:58
door Lukas
Hoi,
Aan de fotomakers,
Proficiat met jullie foto's!!
Het is wel een mooi zicht om zo een mooie trein in Leuven te zien en het is eens wat anders dan een doodgewone IC of een IR.
Lukas
Re: VSOE in België!
Geplaatst: 19 mar 2009, 22:07
door Joris
Hallo,
Is hier ergens mogelijkheid tot het bestellen van une grève?
Als het kan, zou het dan mogelijk zijn om de SNCF te laten staken op 2, 16 of 23 April?
De prijs van een ritje London-Venezia:
One-way Return
----------------------------
€2230 €3350
Groeten,
Joris De Mol
Re: VSOE in België!
Geplaatst: 19 mar 2009, 22:33
door JayBeeke
Chique foto's, Stuka

Ik heb er maar een paar van voldoende goede kwaliteit, vrees ik... zal ze nog es posten als ik tijd heb!
mvg!
JJN
Re: VSOE in België!
Geplaatst: 19 mar 2009, 22:41
door Steven
na de foto's ook wat film, het is niet veel, maar toch beter dan niets.
http://www.youtube.com/watch?v=-Vrjcrnw1qY