Pagina 3 van 3

Geplaatst: 15 mei 2006, 21:49
door Jonathan
SIMPY.be schreef:Waarschijnlijk is dat niet zo, omdat dat vroeger technisch moeilijk haalbaar was. Nu zou dat waarschijnlijk geen probleem zijn (en goedkoper).
En veiliger, ook sneller, want vermis dat de verplaatsing van 10 (of 7 seconden) niet moet bijgerekend worden en zouden ze later het fluitsignaal kunnen geven zodat i.p.v. om 35 seconden voor de minuut maar om 10 seconden voor de minuut moet gefloten worden door de treinbegeider.

Geplaatst: 16 mei 2006, 00:51
door Steven
als tijdens het rijden de lamp deuren uitgaat op MS moet de bestuurder niet stoppen, echter wel contact opnemen met de treinbegeleider om te zeggen da de lamp deuren gestoord is, indien vertrek nodig is zonder avg gebeurd dit dan zoals aan een gesleepte trein

Geplaatst: 16 mei 2006, 12:16
door Patrick
Kan de TBG zijn AVG-actie ongedaan maken? Dus rode lampje gaat weer uit of is dit onherroepelijk?

Geplaatst: 16 mei 2006, 14:21
door Moi
Patrick schreef:Kan de TBG zijn AVG-actie ongedaan maken? Dus rode lampje gaat weer uit of is dit onherroepelijk?
Als het sein openstaat heb je geen tijd meer om het te annuleren, tenzij je echt op het moment dat je draait je je bedenkt, soms heb je de 10 seconden wel nodig om terug aan je trein te geraken... als het sein dicht staat kan het in overleg met station en/of de bestuurder geannuleerd worden, zomaar van je trein stappen om te gaan annuleren kan niet want als het sein openkomt is je trein weg terwijl je een je kastje staat.

Geplaatst: 17 mei 2006, 00:34
door Steven
id enkel het rode lampje kan gedoofd worden, eens de witte branden is het dus te laat