Pagina 3 van 6
Geplaatst: 27 mei 2006, 11:47
door enrico
da 41 kan er nog door voor mij maar toch liever een 62 met M2 of een 44

Geplaatst: 10 jun 2006, 10:49
door 260689
heb ik oostende 2 propere 13 gezien ik dacht de 1323 en de 1337 maar ik ben niet zeker meer van het nummer
Geplaatst: 10 jun 2006, 15:30
door Concurrent
Bij DLC zijn er nu ook een paar die een serieuze wasbeurt hebben gekregen!Werd tijd!

Geplaatst: 10 jun 2006, 18:09
door Jonathan
De 1339 blink ook zoals nieuw

Er blinken er veel, maar die blinkt toch meer dan alle andere.
Ook de 1310 blinkt.

De 1316 is supervuil

Geplaatst: 10 jun 2006, 18:35
door 260689
Jonathan schreef:De 1339 blink ook zoals niet

Er blinken er veel, maar die blinkt toch meer dan alle andere.
Ook de 1310 blinkt.

De 1316 is supervuil

Dank u Jonathan het was de 1339 dat ik bedoelde
Geplaatst: 11 jun 2006, 12:18
door hein
1347 is ook proper hij reed op de IC A vandaag
Geplaatst: 11 jun 2006, 12:33
door trainfreak
De laatste dagen heb ik enkel maar propere 13'en gezien, buiten die dat in NK stond dan

Geplaatst: 11 jun 2006, 12:34
door Steven
de 1303 en 1360 moeten nog een zeepke krijgen hoor
Geplaatst: 11 jun 2006, 14:01
door Concurrent
Den 1330 op kinkempois mag dat zeepke ook wel eens benutten

Geplaatst: 16 jun 2006, 22:16
door hein
1325 is ook proper ik heb die donderdagochtend gezien in oostende
Geplaatst: 17 jun 2006, 01:10
door Steven
1343/1302 beide proper
Geplaatst: 17 jun 2006, 23:53
door Trainspotterke
Leve de 13!

Geplaatst: 20 jun 2006, 11:43
door adminn
drstrax ook een overdreven propere 62' gezien

Geplaatst: 20 jun 2006, 12:31
door Elgar
adminn schreef:drstrax ook een overdreven propere 62' gezien

Waarschijnlijk de 6247, die heeft een nieuwe schildering gekregen, (zie begin van deze topic).
Vandaag de 1360 & 1310 gezien; 1310 was heel proper, de 1360 nog altijd heel vuil.
Geplaatst: 21 jun 2006, 21:37
door Pierre
Vandaag nog eens met een trein meegereden, I11'en gesleept door de 1360, jaja, nog altijd vuil

Iets voorbij Leuven, in een tunnel, richting Luik werd er plots zeer bruusk geremd en ging de noodverlichting aan (denk ik, lichten boven middengang om beurten aan-niet aan). Alles muisstil.
Na 5 minuten toch weer vertrokken, geen idee wat het was. TBG riep om dat het om "een probleem met de locomotief ging"