Vertreksignaal door onbevoegden ;)
Re: Vertreksignaal door onbevoegden ;)
@Steven: Zou gaan tijd worden, dat we eindelijk van dat "getak" afgeraken... 

allez zo een mooi melodietje dat dat is
. Zo goed als het melodietje van sommige TBG als ze het vertrek aankondigen voor de reizigers (bij sommige gaat het is hun laatste adem zijn vrees ik lol).

Ik heb nochtans gezien hoe OSC naar het raam van de stuurpost ging met een notaboekje (formulieren) waarin witte en gele (dubbel?) blaadjes zaten. Hij zei iets over de snelheid waarna de TB repliceerde: "Ik weet het wel..." Daarna moest ik opstappenSteven schreef:Straffe verhalen bestaan overal. De snelheid valt af te lezen op een registratieband. Deze gaat altijd naar het ontledingscentrum. Daar stellen ze dan vast of er al dan niet te snel is gereden. Op basis van deze info krijgt de onmiddelijke chef van de tb een bericht en zal indien nodig de gepaste strafmaat bepaald worden. Rechtreekse boetes uitschrijven en betalen kan dus niet wegens niet toegestaan.

Dan heb je naar alle waarschijnlijkheid het overhandigen van een s381 gezien. Dit is steeds te ondertekenen door de bestuurder (dubbel exemplaar). Dit document legt de bestuurder een verminderde snelheid op van A tot B met een snelheid X.
Staat er eigenlijk in een of ander reglement dat het verboden is op een fluit te blazen in de nabijheid van een trein ?
-
en staat er ook ergens in een reglement dat het verboden is je vinger of autosleutels in de AVG te steken eigelijk