Geplaatst: 04 jun 2006, 22:05
amai doet dieje er zolang over om 200 te halen?
15km is echt wel ver ze
15km is echt wel ver ze

1 die trein moet juist als em wat op snelheid aan het komen is onder een sas door om te veranderen van 3 naar 25 kv, hierdoor verlies je op die plaats snelheid, op het moment dat je terug tractie kan geven kom je net uit de tunnel van bierbeek (die onder de E40) en ligt er een mooie helling voor uw neus die van hem veel vermogen en dus veel energie vraagt, gevolg is da je op da stuk ni 100% tractie geeft de eigenlijke afstand om echt 200 te halen is dus wel korter maar wegens de praktische redenen van omschakelen en profiel zorgt dat dus dat je pas 12-15 km na vertrek in leuven uw 200 zal halen met 625 tonWover schreef:amai doet dieje er zolang over om 200 te halen?
15km is echt wel ver ze
hehe want als je in ans bent en je kan daar optrekken (ook een sas tussen met omschakeling) dan neemt dat zo een 6 km in beslag, opgelet dit is vertrekken van een punt aan 140 km/u dus effectief vanaf 0 tot 200 op vlak stuk zonder omschakelen kan ik het u ni vertellen aangezien we dat in belgie (nog) niet hebbenWover schreef:achzo
dikwijls zie je toch een boot passeren met daarop een sticker, hier vaart een file van 17 vrachtwagens. kiezen = verliezen, tis minder snel maar tis weer een alternatief hé. en ondertussen pluk je toch weer 7 camions of meer van de wegWover schreef:ik kan eigenlijk niet begrijpen waarom iemand ooit heil heeft gezien in binnenvaart: Het is traag, ongelofelijk duur om aan te leggen en het is heel landschapafhankelijk
-+45 kmRuben schreef:Hoeveel km ongeveer rij je dan effectief 200 km/u?
Moet je eens naar een sluis gaan kijken.Sommige boten stoten ook zwarte domp uit voor 17 vrachtwagensjumper schreef:dikwijls zie je toch een boot passeren met daarop een sticker, hier vaart een file van 17 vrachtwagens. kiezen = verliezen, tis minder snel maar tis weer een alternatief hé. en ondertussen pluk je toch weer 7 camions of meer van de wegWover schreef:ik kan eigenlijk niet begrijpen waarom iemand ooit heil heeft gezien in binnenvaart: Het is traag, ongelofelijk duur om aan te leggen en het is heel landschapafhankelijk
Maar dit is natuurlijk een vissersboot, en geen binnenschip. Maar je hebt toch wel eens een idee hé :p"Die oudere vaartuigen zijn niet meer rendabel. Sommige gebruiken 8.000 à 9.000 liter brandstof per 24 uur. Wij kunnen hier 24 uur vissen met 1.000 liter brandstof", zegt reder Charles Beuckels.