Albatros naar Schaarbeek
Re: Albatros nar Schaarbeek
Hallo,
Volgens mij kan dat systeem niet als de treinbestuurder geen Infrabel rijbewijs heeft...
Groeten,
Joris De Mol
Volgens mij kan dat systeem niet als de treinbestuurder geen Infrabel rijbewijs heeft...
Groeten,
Joris De Mol
Dat maakt het extraduur, maar iemand die het matrieel kent zal hoe dan ook de lijn ook kennen ... anders kan deze er gewoon niet op rijden (dan denk ik aan ECTS enzo)dentheo schreef:Volgens mij wel, die met lijnkennis wordt dan "loods" genoemd.K V B schreef:Vraagje: Als er geen machinist met én lijnkennis én materiaalkennis voor een bepaalde trein beschikbaar is, kan men dan als oplossing ergewoon twee machinisten opzetten, een met de lijnkennis, en een met de materiaalkennis...trainfreak schreef: En er zullen ook geen (Belgische) bestuurders zijn met de kennis van de V250.
En de Nederlanders hebben ook maar een beperkte lijnkennis denkek?
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Dat zijn toch aparte papiertjes ??HLE 2302 schreef:
Dat maakt het extraduur, maar iemand die het matrieel kent zal hoe dan ook de lijn ook kennen ...
Ben ooit uit een trein moeten stappen omdat hij niet verder mocht... materiaal ok lijnkennis NIET dus alle passagiers eruit en op volgende wachten...
Anderzijds ben ik ooit op een stuurpost meegereden waar mijn begeleider "loods" was...

Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Bij een defecte dodemanspedaal moet de treinbegeleider bijzitter zijn, anders mag de trein niet rapper dan 40 km/h, hoe dat ook weer precies in elkaar zit weet ik niet, maar het komt daarop neerdentheo schreef:Dat zijn toch aparte papiertjes ??HLE 2302 schreef:
Dat maakt het extraduur, maar iemand die het matrieel kent zal hoe dan ook de lijn ook kennen ...
Ben ooit uit een trein moeten stappen omdat hij niet verder mocht... materiaal ok lijnkennis NIET dus alle passagiers eruit en op volgende wachten...
Anderzijds ben ik ooit op een stuurpost meegereden waar mijn begeleider "loods" was...![]()

een treinbegeleider zal echter nooit loods zijn want deze hebben geen lijnkennis ...
greetz 2302
mijn "begeleider" was geen treinbegeleider....HLE 2302 schreef: een treinbegeleider zal echter nooit loods zijn want deze hebben geen lijnkennis ...
greetz 2302
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Hierbij nog mijn bescheiden bijdrage vanaf het immer desolate Machelen (Brabant).
En nog een beeld van de V250 zelf, jammer van het tegenlicht en de paal:

Ik weet niet wat je met die 2 zinnen bedoelde, maar hetgeen ik er uit afleid is iets dat je best niet op een forum zet ...dentheo schreef:mijn "begeleider" was geen treinbegeleider....HLE 2302 schreef: een treinbegeleider zal echter nooit loods zijn want deze hebben geen lijnkennis ...
greetz 2302

greetz 2302
- trainfreak
Misschien is het gewoon om te testen dat hij om en weer gesleept wordt?OMC schreef:En dit kwam vandaag ook weer opdagen, kort verblijf in België blijkbaar![]()
Ik vraag me dan toch af wat hij bij jullie deed.
Jullie hadden hem van mij mogen houden hoor, daar niet van...

- trainfreak
Ik heb ergens gelezen dat hij last had van een afgevlakt wiel.
Hij zal dus teruggestuurd zijn omdat met geen testen kan doen.
Hij zal dus teruggestuurd zijn omdat met geen testen kan doen.