Fles aan scherven :(
Re: Fles aan scherven :(
ik stond blijkbaar op een glad stukje vloer in de bus. De bus trekt op, benen klappen horizontaal en ik val ongedempt recht omlaag op m'n kont. Wervelkolom KRGK erbovenop et voila: 1 milliseconde pech, 3 maanden feest 

Dat is wel een heel erg ongelukkige val ... erg eigenlijk dat je bij zo'n kleine val zo'n zware letsels kan oplopen ...Fles schreef:ik stond blijkbaar op een glad stukje vloer in de bus. De bus trekt op, benen klappen horizontaal en ik val ongedempt recht omlaag op m'n kont. Wervelkolom KRGK erbovenop et voila: 1 milliseconde pech, 3 maanden feest
Greetz 2302.
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
- trainfreak
Sja, je ruggengraat vangt alles op.HLE 2302 schreef:Dat is wel een heel erg ongelukkige val ... erg eigenlijk dat je bij zo'n kleine val zo'n zware letsels kan oplopen ...Fles schreef:ik stond blijkbaar op een glad stukje vloer in de bus. De bus trekt op, benen klappen horizontaal en ik val ongedempt recht omlaag op m'n kont. Wervelkolom KRGK erbovenop et voila: 1 milliseconde pech, 3 maanden feest
Greetz 2302.
En een voorwerp dat in beweging is wilt in beweging blijven..
En je ruggengraat kan ook nergens anders naartoe.
-
Normaal wens je mensen die je dierbaar zijn juist toe dat ze hun rug altijd recht zullen kunnen houden. Nou, dan is dit wel een certificaat van echtheid ...
Beterschap man!
Beterschap man!
Goed vrienden, het heeft een kleine twee maanden moeten duren, maar eindelijk is mijn spoorjaar 2010 begonnen 
De kop is eraf, op naar meer! 

-
Proficiat, je bent toch al voor een flink deel opgekalefaterd, dan. Hoe monter huppel je rond, en hoe vlot? Indien nog niet ál te vlot: pas verdomd op voor bijkomende schade! Een ongeluk ligt in een klein hoekje!
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Dank je Jan
Ik ben nog lang niet volledig weer inzetbaar hoor. Ik loop inmiddels wel zonder rollator, iedere dag maak ik een wandeling van ca. 1,5 km. Sinds deze week zit ik ook steeds meer aan tafel op een stoel, maar na 45 min tot een uur moet ik dan weer op bed om mijn rug rust te geven. Ook heb ik, zodra ik uit bed ben, een grote aluminium brace om die mijn romp in de juiste positie houdt. Nog niet aan het werk dus voorlopig. Maar een ritje met de trein MOEST gewoon even
Volgende week hopelijk weer een ritje, en dan wat verder. Ook al zou ik het liefst morgen alweer gaan, maar dat zou niet verantwoord zijn denk ik.

Ik ben blij te horen dat toch al even recht kunt zitten en uiteraard af en toe wat foto's kunt maken, doe vooral rustig aan maar ik begrijp dat zo'n herstel veel te lang duurt en gelukkig heb je hulpmiddelen zoals die brace om je toch wat extra steun te geven.Fles schreef:Dank je JanIk ben nog lang niet volledig weer inzetbaar hoor. Ik loop inmiddels wel zonder rollator, iedere dag maak ik een wandeling van ca. 1,5 km. Sinds deze week zit ik ook steeds meer aan tafel op een stoel, maar na 45 min tot een uur moet ik dan weer op bed om mijn rug rust te geven. Ook heb ik, zodra ik uit bed ben, een grote aluminium brace om die mijn romp in de juiste positie houdt. Nog niet aan het werk dus voorlopig. Maar een ritje met de trein MOEST gewoon even
Volgende week hopelijk weer een ritje, en dan wat verder. Ook al zou ik het liefst morgen alweer gaan, maar dat zou niet verantwoord zijn denk ik.
Probeer de moed er in te houden en hopelijk ben je binnen enkele maanden weer de oude.
Revenge is sweet
Utrecht, 23 maart 2010. GVU-Bus 4911, waarin Fles op 28-12-2009 zo vreselijk verongelukte, staat met panne langs de kant en moet afgesleept worden.

Utrecht, 23 maart 2010. GVU-Bus 4911, waarin Fles op 28-12-2009 zo vreselijk verongelukte, staat met panne langs de kant en moet afgesleept worden.

-
Hoezo "revenge" ? Wat heb je bedacht om die bus te mollen?
-
Die laatste heb je dus al...Keltische triade schreef:Drie bronnen zijn er van vreugde: de liefde van een vrouw, de trouw van een vriend, de dood van een vijand.
Goed vrienden, na 114 nachten op vreemde bodem komt er een einde aan mijn hospitalizatie. Het zal nog tot lang na de zomer duren eer ik weer helemaal de oude ben, maar vanaf nu woon ik tenminste weer op mezelf, en zonder vrouwen die iedere morgen helpen met het douchen (maar meer ook niet, dus eigenlijk was het een Tantaluskwelling).
En eind april nog laag in de 3000 spoorkilometers.. WERK aan de winkel!
En eind april nog laag in de 3000 spoorkilometers.. WERK aan de winkel!