TSP: Met de STOOMTREIN naar GENT op 27 maart 10
Re: TSP: Met de STOOMTREIN naar GENT op 27 maart 10
Hoe zou het eigenlijk gesteld zijn met de Type 1 die bij het vorige jubileum werd gerestaureerd?
Iets anders: de TSP reizen en de fotostops. Ben een aantal maal mee geweest (zelfs eenmaal op meerdaagse trip), deze trips zijn best interessant en doorgaans goed georganiseerd en de fotostops, ja, dit kan overdreven lijken maar niemand verplicht u ze alle mee te doen.
Er zijn mooie foto gelegenheden maar wat mij steeds verrast is dat de meeste fotoliefhebbers feitelijk steeds weer DEZELFDE foto nemen van de machines (zelfde afstand, zelfde hoek) met slechts een andere achtergrond.... daar waar men vanuit een niet-conventioneel punt best ook wel leuke treinfoto's kan nemen!
Iets anders: de TSP reizen en de fotostops. Ben een aantal maal mee geweest (zelfs eenmaal op meerdaagse trip), deze trips zijn best interessant en doorgaans goed georganiseerd en de fotostops, ja, dit kan overdreven lijken maar niemand verplicht u ze alle mee te doen.
Er zijn mooie foto gelegenheden maar wat mij steeds verrast is dat de meeste fotoliefhebbers feitelijk steeds weer DEZELFDE foto nemen van de machines (zelfde afstand, zelfde hoek) met slechts een andere achtergrond.... daar waar men vanuit een niet-conventioneel punt best ook wel leuke treinfoto's kan nemen!
Ik kan niet mee, ik zit op dat moment ergens in Denemarken of Duitsland, wellicht.
ik hoop op ofwel mooi weer, ofwel op een mooi besneeuwd landschap
Manneke pas op, hé! Ik kan geen sneeuw meer zien.260689 schreef:ik hoop op ofwel mooi weer, ofwel op een mooi besneeuwd landschap

Alhoewel, het kan nog, twee jaar geleden heeft het ook nog in april gesneeuwd.
Hoi,
Gisteren heb ik mij ingeschreven voor deze rit dus ik ga mee.Ik hoop dat we mooi weer hebben.
Gisteren heb ik mij ingeschreven voor deze rit dus ik ga mee.Ik hoop dat we mooi weer hebben.
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
Ze komen vlot binnen.260689 schreef:Bibke, hoe zit het met de inschrijvingen?
Hoi,
Heeft er al iemand zijn tickets ontvangen?Ik heb mijn ticket gisteren ontvangen.
Lukas
Heeft er al iemand zijn tickets ontvangen?Ik heb mijn ticket gisteren ontvangen.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE DE DESIRO!!
-
- Contacteer:
Kaartje vandaag ontvangen , hopelijk niet te veel regen zaterdag ...
Wie reist er allemaal mee ?
Wie reist er allemaal mee ?

- trainfreak
ik half en half bij aankomst rangeer ik de dieselloc's daar de andere kant van de trein en daar verlaat ik ook de trein om dan in de middag terug onderweg op te stappen
-
- Contacteer:
http://cfv3v.in-site-out.com/LHOON schreef:Hoe zou het eigenlijk gesteld zijn met de Type 1 die bij het vorige jubileum werd gerestaureerd?
Tja , die staat in het museum van Treignes ( CFV3V ) , gelukkig in het droge en in optimale omstandigheden
Te Leuven is het wat anders ...

-
- Contacteer:
Pertinente vraag :
Is het zaterdag mogelijk om te Denderleeuw op te stappen ?
Dat zou voor mij beter passen , anders moet ik te Gent St.Pieters 1 u 40' wachten !!! ( W.E. regeling L86 )
Dat zou voor mij beter passen , anders moet ik te Gent St.Pieters 1 u 40' wachten !!! ( W.E. regeling L86 )

Inderdaad, je kan in Denderleeuw opstappen.etoile du nord schreef:Pertinente vraag :
We hebben daar een stop van 08.29 tot 08.33 en ik denk dat we op spoor 6 aankomen.
wij maken inderdaad een regulaire stop te Denderleeuw, dit wil zeggen dat u in Denderleeuw kan opstappen. de trein komt toe om 08u29 en vertrekt om 08u33.etoile du nord schreef:Pertinente vraag :

onze trein word tevens gevolgd op Railtime.be