http://iltrenodellavalle.wordpress.com/ ... -di-serie/
Hier staat dat er één in Mei 2011 op proefritten werd gesteld tussen Lanciano en
3 keer per week als testrit, maar dat artikel is van de maand Mei vorig jaar, ondertussen zijn we tien maand verder...
Hier in deze blog, staat wat het gekost heeft om ze om te bouwen....
Google translate... niet lachen, is niet door mij vertaald, maar daar heb ik niet zo veel tijd voor
Ik zou zeggen dat nu na iets minder dan 12 jaar na aankoop door Sangritana van de Belgische spoorwegen en met alle kosten gedragen voor meer dan € 20M, een enorme verspilling van publiek geld is. In dienst "zou moeten", totdat ik zal zien zal ik het niet geloven, 5 complex te krijgen, de 12 aangeschaft (althans dat hopen we dat met de zeven niet-geconverteerde je een beetje 'cash door de verkoop als schroot), die per saldo is kosten € 4M per stuk. Als we nu van mening zijn dat de laatste twee Menuet dienst kwam in juli vorig jaar heeft gekost 4,5 M €, rijst de vraag: Hoeveel is het erover eens dat deze bestelling in bedrijf te stellen voertuigen die zijn ontworpen in de jaren '50?
Ik zou roepen tot het schandaal! Hoewel, helaas, is niet een probleem alleen om beslissingen van de leiding Sangritana, maar ook tot vertragingen met betrekking tot de certificatie procedures van de middelen voor beide circolabilità op het RFI-netwerk. Het moet worden beschouwd als bijvoorbeeld in 1999, toen de media werd gekocht was alleen de benodigde instrumenten en signaal herhaling van de SCMT (Train Control System).
Hoe dan ook hopelijk wachten op het einde van de certificaten, omdat de middelen zijn geleverd door Ansaldo, en het verkeer brengen van voertuigen voor gebruik door gebruikers van Sangritana.
Mischien kan Di Rupo ons wat beter expliceer ?