Re: Lijn 69
Geplaatst: 06 sep 2011, 21:50
Er wordt niet gewerkt met een S422. Alle seinen die daar staan worden allemaal bediend door Blok 4 Ieper
.

Fout, blijkbaar zijd ge niet lang genoeg op blok 4 gezeten se260689 schreef:Er wordt niet gewerkt met een S422. Alle seinen die daar staan worden allemaal bediend door Blok 4 Ieper.
Kafkaïaans...Peche schreef: En omdat de P-trein langer is dan de lengte tussen het Stopbord kleine beweging en het klein stopsein. Moet er iedere keer een S422 overhandigd worden aan de TBS om dit bord te overschrijden.
Simpel zou zijn het bord verplaatsen maarjah Infrabel...
Zou jij dan tienduizenden Euros betalen aan een sein om 2 papiertjes per dag te besparen?bw494674 schreef:Kafkaïaans...
Tienduizenden euro's voor een BORD ?! Denk dat dat bord verplaatsen minder kost dan een jaar lang 2 papiertjes per dag schrijven.Shrek schreef:Zou jij dan tienduizenden Euros betalen aan een sein om 2 papiertjes per dag te besparen?bw494674 schreef:Kafkaïaans...
Moet daar dan geen nieuw sein geplaatst worden om de nieuwe sectie te beveiligen?HLE 2302 schreef:Tienduizenden euro's voor een BORD ?! Denk dat dat bord verplaatsen minder kost dan een jaar lang 2 papiertjes per dag schrijven.Shrek schreef:Zou jij dan tienduizenden Euros betalen aan een sein om 2 papiertjes per dag te besparen?bw494674 schreef:Kafkaïaans...
Dit bord duid enkel het grenspunt aan van de 'rangeerbeweging' en is niet uitgerust met een stroomkring. Er is dus geen detectie of een trein dit bord passeert of niet. Bij mijn weten staat het dus ook volledig los van de gewone sectie's. Over dit laatste kan ik dus niet met 100% zekerheid antwoorden.Shrek schreef: Moet daar dan geen nieuw sein geplaatst worden om de nieuwe sectie te beveiligen?
Meestal zal men het wel zien als een trein dit bord passeert. Zoals Steven al aanhaalde staat het er niet zomaar, je kan in de korte SK van een overweg komen of je gaat een sectie in tegenovergestelde richting bezetten. Want in dit geval vermoed ik (ik ken de situatie er niet) dat het inritsein van Poperinge niet ver van dit bord staat.HLE 2302 schreef:Dit bord duid enkel het grenspunt aan van de 'rangeerbeweging' en is niet uitgerust met een stroomkring. Er is dus geen detectie of een trein dit bord passeert of niet. Bij mijn weten staat het dus ook volledig los van de gewone sectie's. Over dit laatste kan ik dus niet met 100% zekerheid antwoorden.Shrek schreef: Moet daar dan geen nieuw sein geplaatst worden om de nieuwe sectie te beveiligen?
(Btw, bovenstaande post heb ik aangepast met een foto van het bord.)
In het geval van Poperinge zal dat waarschijnlijk de reden zijn.Tim schreef:Meestal zal men het wel zien als een trein dit bord passeert. Zoals Steven al aanhaalde staat het er niet zomaar, je kan in de korte SK van een overweg komen of je gaat een sectie in tegenovergestelde richting bezetten. Want in dit geval vermoed ik (ik ken de situatie er niet) dat het inritsein van Poperinge niet ver van dit bord staat.HLE 2302 schreef:Dit bord duid enkel het grenspunt aan van de 'rangeerbeweging' en is niet uitgerust met een stroomkring. Er is dus geen detectie of een trein dit bord passeert of niet. Bij mijn weten staat het dus ook volledig los van de gewone sectie's. Over dit laatste kan ik dus niet met 100% zekerheid antwoorden.Shrek schreef: Moet daar dan geen nieuw sein geplaatst worden om de nieuwe sectie te beveiligen?
(Btw, bovenstaande post heb ik aangepast met een foto van het bord.)
Dus dan moet het bord ofwel vervangen worden door een sein ofwel moet het sein verplaatst worden. Dat zijn toch al dure ingrepenHLE 2302 schreef:In het geval van Poperinge zal dat waarschijnlijk de reden zijn.