
Natuurlijk hopen we allemaal op een goede afloop...en nog eens een 16 rijvaardig te zien.
Het is een Oostblok land.sncf-sncb schreef:Toevallig ook bekend welke operator?
Van de 8 locs blijven er nog 6 (1603 niet meegerekend dus) over.melle schreef:Men kan er toch op zijn minst 1 houden???
Wat is er met den 1603trainfreak schreef: Van de 8 locs blijven er nog 6 (1603 niet meegerekend dus) over.
Plukloc geweest..b-loc schreef:Wat is er met den 1603trainfreak schreef: Van de 8 locs blijven er nog 6 (1603 niet meegerekend dus) over.
De rijvaardige tijd van deze locs is wel gedaan denk ik.trainfreak schreef:Van de 8 locs blijven er nog 6 (1603 niet meegerekend dus) over.
Als men wat puzzelt kan men daar nog 5 rijvaardige locs van maken.
Als men dan nog eentje aan de kant houdt dan heeft men nog 4 exemplaren over, wat wel weinig is om een tweede leven te krijgen, maar we zien wel als het zover is.
2 exemplaren van de reeks 18 gingen ook een tweede leven krijgen, zie wat er daar van geworden is...
Waarom vergelijkt men toch altijd met Duitsland?melle schreef:Waarom doet infrabel zo moeilijk over museummateriaal? In Duitsland bijvoorbeeld rijdt er zòveel materiaal rond, òòk e-locs..
Maar die duitse elocs kosten dan ook bakken geld. Omdat Duitsland zo groot is kunnen ze voor al die locs elke week wel een nuttige bezigheid vinden.melle schreef:Waarom doet infrabel zo moeilijk over museummateriaal? In Duitsland bijvoorbeeld rijdt er zòveel materiaal rond, òòk e-locs..