Ongewone samenstelling.
-
Re: gewijzigde samenstelling.
Dinsdag 7 april geen Reeks 27 met M6 in de IC N 4534, maar de CR 989 en de rode 267. Vanaf Essen in elk geval tot voorbij Antwerpen Centraal.
-
En de 3709 (Quiévrain - Leuven) was vanmorgen ook een stel M6. (Met 12' vertraging, trouwens.) Dat zal wel niet de regel zijn, maar vermoedelijk is het een gelegenheidsinzet, na het noodweer dat gisteren Henegouwen trof. Ik heb neerslagcijfers gezien om "u" tegen te zeggen.
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Ik heb de stam m6 rijtuigen zien toekomen in Oostende. De loc van dienst is de 2718.treinbruno schreef:er rijden M6'en op antwerpen-oostende !
Inderdaad. In de bundels van oostende waren ze deze namiddag nog hééééél druk in de weer om alle M6 rammen samen te stellentreinbruno schreef:er rijden M6'en op antwerpen-oostende !

Viel me trouwens ook op dat er zowel locs met als zonder GF stonden, en stuurstand van als naar Oostende

Moeten we daaruit afleiden dat Oostende vanaf nu ook M6-rijtuigen beheert? Tot nog toe was dat alleen het geval in Châtelet, Kortrijk en Schaarbeek.Beesty schreef:Inderdaad. In de bundels van oostende waren ze deze namiddag nog hééééél druk in de weer om alle M6 rammen samen te stellentreinbruno schreef:er rijden M6'en op antwerpen-oostende !
Viel me trouwens ook op dat er zowel locs met als zonder GF stonden, en stuurstand van als naar Oostende
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
Beheren niet maar wel schoonmaken of de nodige verwisselingen uitvoeren, dit is in functie van de zomerdienstregeling met verschillende ICT treinen die naar Oostende gaan met M6.
-
Dag,En de 3709 (Quiévrain - Leuven) was vanmorgen ook een stel M6. (Met 12' vertraging, trouwens.) Dat zal wel niet de regel zijn, maar vermoedelijk is het een gelegenheidsinzet, na het noodweer dat gisteren Henegouwen trof.
Men heeft deze M6-stam alleszins de hele dag laten doorrijden, want ook IR j 3738 deed mij even de wenkbrouwen fronsen.
Groeten,
De IR j wordt al sinds december 2008 geregeld met M6 gereden (er zitten 1 of 2 stammen op) en zoals aangekondigd rijdt de IC G deze zomer met M6 net als vanaf nu er een aantal stammen van de IC F vervangen worden door M6.
Vraagje: waar zijn de M6'n van de IC G van afkomstig? Want ik denk niet dat er plots een ram of 4 zijn ingestroomd van Bombardier...
Vraagje: waar zijn de M6'n van de IC G van afkomstig? Want ik denk niet dat er plots een ram of 4 zijn ingestroomd van Bombardier...
op weekdagen is dat zo, maar niet op zaterdag en zondag.calabria schreef:De IR j wordt al sinds december 2008 geregeld met M6 gereden (er zitten 1 of 2 stammen op)
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
My bad, was even de dagen van de week uit het oog verloren, kan wel eens gebeuren als student in vakantieoverweg13 schreef:op weekdagen is dat zo, maar niet op zaterdag en zondag.calabria schreef:De IR j wordt al sinds december 2008 geregeld met M6 gereden (er zitten 1 of 2 stammen op)

Zal de IC-G de hele vakantie gereden worden met M6 of alleen in het weekend?
Moeten we daaruit afleiden dat Oostende vanaf nu ook M6-rijtuigen beheert? Tot nog toe was dat alleen het geval in Châtelet, Kortrijk en Schaarbeek.[/quote]
Nee maar je vergeet Hasselt die hebben ook een 45 tal M6 rijtuigen en 13 Bx rijtuigen met GF koppeling in onderhoud.
Nee maar je vergeet Hasselt die hebben ook een 45 tal M6 rijtuigen en 13 Bx rijtuigen met GF koppeling in onderhoud.
Nee maar je vergeet Hasselt die hebben ook een 45 tal M6 rijtuigen en 13 Bx rijtuigen met GF koppeling in onderhoud.[/quote]fhs schreef:Moeten we daaruit afleiden dat Oostende vanaf nu ook M6-rijtuigen beheert? Tot nog toe was dat alleen het geval in Châtelet, Kortrijk en Schaarbeek.
Oeps, inderdaad, sinds de Knokke-Blankenberges met M6 rijden is dat inderdaad het geval!
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
-