TBL1+ is Niet verplichtShrek schreef: En dan vergeten we TBL1+ nog![]()

Men moet niet zeggen dat zoiets veel geld kost wanneer men ongeoorloofde bonussen aan de 'top' kan geven..Shrek schreef:Maar die duitse elocs kosten dan ook bakken geld. Omdat Duitsland zo groot is kunnen ze voor al die locs elke week wel een nuttige bezigheid vinden.melle schreef:Waarom doet infrabel zo moeilijk over museummateriaal? In Duitsland bijvoorbeeld rijdt er zòveel materiaal rond, òòk e-locs..
In België kan rollend museummaterieel amper benut worden en is de grote kost dus niet te dragen.
En het is maar terecht dat infrabel moeilijk doet. Denk maar aan de remmen van zo'n oude machines, de langzame optrektijd, elektromagnetische compatibiliteit,... En dan vergeten we TBL1+ nog![]()
Rollend museummaterieel moet zeker kunnen, maar het moet tegelijk 100% veilig zijn. En dat kost zeer veel geld.
Bonussen voor topfuncties zijn de normaalste zaak ter wereld. Alleen krijgt men daar in andere bedrijven ook goed bestuur voor terug...melle schreef:Men moet niet zeggen dat zoiets veel geld kost wanneer men ongeoorloofde bonussen aan de 'top' kan geven..
Nog niet neen, maar vroeg of laat zal er toch ook etcs of tbl1+ in het historisch materieel moeten komen hoor260689 schreef:TBL1+ is Niet verplichtShrek schreef: En dan vergeten we TBL1+ nog![]()
Nen elektriciteitsteller plaatsen in die locstomdg schreef:Elektrische locomotieven verbruiken stroom en dat kan infrabel (nog) niet aanrekenen is mij verteld.
TBL1+ mag niet verplicht worden gesteld. Het hoort niet bij de bij de Europese Commissie aangemelde Klasse-B-systemen.Shrek schreef:Nog niet neen, maar vroeg of laat zal er toch ook etcs of tbl1+ in het historisch materieel moeten komen hoor260689 schreef:TBL1+ is Niet verplichtShrek schreef: En dan vergeten we TBL1+ nog![]()
Ik denk het niet. Dat zal men oplossen door het verplicht maken dat men 2 treinbestuurders moet opstellen op het historisch materieel.Shrek schreef:Nog niet neen, maar vroeg of laat zal er toch ook etcs of tbl1+ in het historisch materieel moeten komen hoor260689 schreef:TBL1+ is Niet verplichtShrek schreef: En dan vergeten we TBL1+ nog![]()
Dat klopt, zo zullen de privé operatoren ook nooit TBL1+ installeren.rvdborgt schreef:TBL1+ mag niet verplicht worden gesteld. Het hoort niet bij de bij de Europese Commissie aangemelde Klasse-B-systemen.
Groetjes,
Rian
Maar ETCS zal ooit wel verplicht worden, en dan zou het goed kunnen dat dat ook voor museummaterieel geldtTim schreef:Dat klopt, zo zullen de privé operatoren ook nooit TBL1+ installeren.rvdborgt schreef:TBL1+ mag niet verplicht worden gesteld. Het hoort niet bij de bij de Europese Commissie aangemelde Klasse-B-systemen.
Groetjes,
Rian
Ik denk niet dat dit zal lukken in het weekend kan het daar serieus vol staan in de bundel.etoile du nord schreef:Eventjes terug on topic
Ik hoorde waaien dat de 16'en binnenkort naar Brugge zouden verplaatst worden ( wegens werken aan de bundel te Oostende )
Is iemand hier van op de hoogte ? Dit begint op "The Neverending Story" te lijken ...