Pagina 23 van 124

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 29 dec 2008, 19:41
door timothy_Vermeulen
hoe zit het hier nu eigenlijk mee??

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 29 dec 2008, 19:59
door poyaud
Staan binnen ;

-308
-380
-378
-391

In de week van 5/01 zou 313 binnenkomen...

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 29 dec 2008, 23:38
door msts.be
Dan moet de 308 het eerst rond midden volgend jaar (≈ mei ?) buitenrijden, aangezien die nu al bijna één jaar in Mechelen staat te niksen.. Tenzij men weer de volgorde gaat omwisselen natuurlijk..

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 05 jan 2009, 15:31
door HijDieHetWeet
De nieuwe kopwanddeur en binnendeur in het B rijtuig, kant MFR, zullen elektropneumatisch zijn. De binnendeur is trouwens een moderne (lees verbeterde) versie van diegene die gebruikt wordt in de I11/MR96. De uitrit is voorzien na levering van de zetels.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 25 jan 2009, 15:19
door Duikbril AM86
Wover schreef:In Juli zagen ze er zo uit:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 25 jan 2009, 17:13
door timothy_Vermeulen
zijn er al stellen klaar? Volledig klaar??

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 25 jan 2009, 17:53
door melle
HijDieHetWeet schreef:De nieuwe kopwanddeur en binnendeur in het B rijtuig, kant MFR, zullen elektropneumatisch zijn. De binnendeur is trouwens een moderne (lees verbeterde) versie van diegene die gebruikt wordt in de I11/MR96. De uitrit is voorzien na levering van de zetels.
Wanneer is die levering gepland?

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 25 jan 2009, 18:27
door HLE 2302
timothy_Vermeulen schreef:zijn er al stellen klaar? Volledig klaar??
waarschijnelijk niet hé als ze maar in mei buitenrijden

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 25 jan 2009, 18:27
door HLE 2302
melle schreef:
HijDieHetWeet schreef:De nieuwe kopwanddeur en binnendeur in het B rijtuig, kant MFR, zullen elektropneumatisch zijn. De binnendeur is trouwens een moderne (lees verbeterde) versie van diegene die gebruikt wordt in de I11/MR96. De uitrit is voorzien na levering van de zetels.
Wanneer is die levering gepland?
een paar berichten hier boven valt er te lezen dat het ergens rond mei zou zijn

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 25 jan 2009, 20:19
door msts.be
Aub geen foto's meequoten, dit is paginaverspilling/paginaspam :evil:
De verwijzing naar mei was een schatting van mijnentwege, maar zoals altijd kan het vroeger of later zijn.. Vooral omdat aan de M5m voorlopig voorrang wordt gegeven..

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 25 jan 2009, 20:57
door Dietrich
M5 doen ze in Cuesmes dacht ik, de Break in Mechelen. Of ben ik mis?

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 26 jan 2009, 14:56
door Bert
Dietrich schreef:M5 doen ze in Cuesmes dacht ik, de Break in Mechelen. Of ben ik mis?
Nee, je bent juist. :wink:

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 29 jan 2009, 17:08
door poyaud
383 binnengekomen voor modernisatie.

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 29 jan 2009, 17:20
door Stevie Wonder
Weet er iemand of er aan de stuurpost wijzigingen zijn? enzo ja welke?

Re: Modernisering Breaks

Geplaatst: 29 jan 2009, 18:03
door Terminus
poyaud schreef:383 binnengekomen voor modernisatie.
Er zit blijkbaar geen logica in de nummers die worden binnengehaald voor modernisatie. Of heeft dat te maken met wanneer het stel de laatste maal een revisie kreeg..?