Natuurlijk mogen ze dat , geen probleem voor mij ,ieder zijn heug!Ik heb het recht om te zeggen dat er officiele alternatieven zijn die gratis zijn. En wees gerust de beter opgeleide vlaming zal zich daar niet meer door laten vangen.Kristofke schreef:Mogen mensen dat nog zelf beslissen bij welk ziekenfonds ze lid worden?
Bijdragen gaan ook onder andere naar andere producten voor mensen met bepaalde behoeften, voor de jongeren zijn er speciale vakanties onder de normale kostprijs etc
Als u blij bent bij uw onafhankelijk ziekenfonds, goed voor u. Ik was 25 jaar blij met mijn christelijk ziekenfonds.
Maar als je op 40 jaar carrière 7680€ gaat neertellen of 309000 Bf per persoon (dus voor een koppel X2=15360€)!Daar kan je al enkele keren goed voor naar Zwitserland om daar in het geval van Melchthal in legerbarakken te moeten slapen op bepiste matrassen en middelmatig eten!
En het voorhuwelijks sparen , prachtig je kreeg een soepterrien of set dekens prachtig en romantisch.
ben gelukkig dat u 25 jaar tevreden bent geweest bij hen !
En waarschijnlijk in de meeste gevallen om enkel het minimum terug te krijgen op uw uitgaven voor geneeskundige verzorging ?
En 635€ voor 7 dagen (reis inbegrepen!) is toch niet zo goedkoop voor een 14jarige naar Zwitserland via "het ziekenfonds" en door "het ziekenfonds" (kamer van 6 tot 12
Het idee alleen al dat het goedkoop en goed zal zijn doet wonderen!