M6 BDx

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
groentje

Bericht door groentje »

Toch wel, maar er kan natuurlijk nog een probleem zijn met de hoogte. :wink:
TBbart

Bericht door TBbart »

klassiekjes = henricot
al die met de bollen... ms96 break... = GF

:wink:

oké dan :?
Laatst gewijzigd door TBbart op 02 nov 2006, 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Stijn D.C.
Contacteer:

Bericht door Stijn D.C. »

Ach ok, sorry in dat geval best ne AM 96 en met 4 stellen achter mekaar zal het zeker moeten lukken.

Ma blijkbaar zit er op GF ook verschil, als op panto's :wink:
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Overigens vind ik het rijtuig zeer geslaagd, enkel vind ik dat de zwarte en gele kleuren wat verder hadden mogen doortrekken, zoiets als onderstaande afbeelding. (= bewerking van die van wallorail)
Alleen over het geel ben ik zelf nog niet 100% tevreden...
Maar zoals hij nu is, vind ik het een beetje te veel op een gefotoshopte plaat lijten, waarop de neus er is op geplakt...
De B vind ik overigens ook een beetje te klein, het gat is wat te groot, en da B wat te klein...
Maar dat zijn details.
Groeten,
Joris De Mol
Bijlagen
M6repaintK.jpg
M6repaintK.jpg (12.62 KiB) 3768 keer bekeken
Afbeelding
TBbart

Bericht door TBbart »

ofwel het deel rond de derde koplamp ook in het grijs zoals derest van het dak, maja dit zijn maar de eerste types van de reeks mss zal de nmbs tijdig die details aanpassen voor derest
Stijn D.C.
Contacteer:

Awel, ik vindt dit ook (Wat Joris zei), met eens goed naar die ingezoomde afbeelding te kijken (bedankt aan de mensen die zich zo inzetten om er aan te geraken)
vindt ik dat die ook goed meevalt, ik had erger verwacht, de eerse indruk (eerste foto's) was het presies qwazimodo (ofzoiets => klokkenluider notredam effect), maar schijn bedriegt, mss hebde ineens bijnaam voor die stuurstand "qwazimodo" :lol:
TBbart

Bericht door TBbart »

ja, ik moet zeggen mij eerste indruk op de foto's was dat het een slechte trucage was tussen een 13 en M6 :roll: maar k'heb ondertussen door dat het echt zo is... ik weet niet wat ik ervan moet vinden :wink: eerst wil ik ze in levende lijve zien samen met de lok waarmee ze samen zullen werken :wink:
Shrek

Bericht door Shrek »

Jochen schreef:Hm, Ledlichten... Goeie zet ;)
zie ik iets verkeerd of zijn alleen de achterlichten in LED's en de koplampen gewoon gloeilampjes?
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
Shrek schreef:
Jochen schreef:Hm, Ledlichten... Goeie zet ;)
zie ik iets verkeerd of zijn alleen de achterlichten in LED's en de koplampen gewoon gloeilampjes?
Misschien zitten de achter en voor lichten in 1, en is de lamp ernaast een schijnwerper, zoals bij de moderne HLE tegenwoordig( zoals BR 189,...).
Maar ik dnek het niet, het zal rood in leds zijn, en wit met een (waarschijnlijk) sterke gloeilamp.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Stijn D.C.
Contacteer:

Hoelang duren die tests in Oostenrijk eigenlijk? of hangt dat meer af van of ze daar tijd, goesting... hebben :P

en hoeveel km/h wordt er zo op die testpiste gereden?
msts.be

Bericht door msts.be »

Mmm , en blijkbaar moet het trapje onder de deur van de pakwagen nog geïnstalleerd worden , anders valt menig treinbegeleider op de sporen :lol:

Het voorste draaistel van het stuurrijtuig lijkt ook sterker te zijn uitgevoerd dan diegenen van de gewone rijtuigen , kijk maar eens naar de schokdempers , dat zijn er 2 en ook magneetremmen zijn al aanwezig , het lijkt er wel sterk op dat met deze rijtuigen ooit 200 gaat gereden worden (ook al is dat argument al eens van tafel geveegd geweest) .. :) 8)
Stijn D.C.
Contacteer:

kheb me dat ook al afgevraagd van dat trapke :wink: maar kvraag mij toch af waarom ze dan geen witte deur genomen hebben.
Shrek

Bericht door Shrek »

Stijn D.C. schreef:kheb me dat ook al afgevraagd van dat trapke :wink: maar kvraag mij toch af waarom ze dan geen witte deur genomen hebben.
ik denk dat je langs de voorste deur gewoon kan instappen ze :wink: en 200 rijden zou mooi zijn, maar de huidige M6'en zijn daar toch niet op voorzien? de nieuwe reeks misschien wel? :P
Aerodynamisch zijn er wel betere dingen te bedenken om zo snel mee te rijden maarja, met de 5200 kW van een 1300 moet dat wel lukken :roll:
Bastiaan

Bericht door Bastiaan »

We noemen 'm: De Gebochelde :P
Stijn D.C.
Contacteer:

Bastiaan schreef:We noemen 'm: De Gebochelde :P
De Gebochelde Qwazimodo :lol: :lol: :lol:
Plaats reactie