Pagina 24 van 52
					
				
				Geplaatst: 01 nov 2006, 11:16
				door 5307
				da moet erg zijn als je die bakken in hun beginperiode zag pronken en nu ziet wegroesten op een stelplaats / schroothoop
			 
			
					
				
				Geplaatst: 01 nov 2006, 11:19
				door Break302
				Ha ge wet het  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 01 nov 2006, 17:00
				door Bert
				De 2216:
			 
			
					
				
				Geplaatst: 01 nov 2006, 17:08
				door Accelerat
				5307 schreef:da moet erg zijn als je die bakken in hun beginperiode zag pronken en nu ziet wegroesten op een stelplaats / schroothoop
In nederland worden de meesten meteen hop gesloopt, dan is het leuker (voor de treinenfan) dat deze nog even van z'n pensioen geniet! 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 01 nov 2006, 20:18
				door Break302
				2216 nog zonder hoorn op zijn neusje  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 01 nov 2006, 20:26
				door Break302
				2217
			 
			
					
				
				Geplaatst: 01 nov 2006, 21:04
				door 5307
				de jos is echt wel in form ze  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 02 nov 2006, 21:26
				door Break302
				2218, en ook toen waren er vuile locs
			 
			
					
				
				Geplaatst: 02 nov 2006, 23:03
				door TBbart
				wow, in Dubbel Tractie, pffeuw ... dat moeten nog eens tijden geweest zijn  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 03 nov 2006, 19:29
				door Bert
				Wat is dat aan die panto van de 26? Is dat een vuile plek op de foto of gewoon veel vuil die van de bovenleiding valt?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 03 nov 2006, 19:31
				door Sander
				Ik denk een vlek op de dia / foto.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 03 nov 2006, 20:35
				door Break302
				Dat is de tand des tijds onder de vorm van schimmel  
 
Die scan is een jaar of twee geleden gemaakt en die vlek is ondertussen gegroeid 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 03 nov 2006, 22:29
				door Beesty
				Precies een dooie duif die op den draad ZAT  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 04 nov 2006, 20:58
				door e49memling
				Wover schreef:wat is eigenlijk het verschil tussen een 22 en een 23?
Niet teruggevonden in de antwoorden toch niet zonder belang, T23 heeft recuperatie, bij het bergaf rijden kon die stroom terugsturen naar de bovenleiding -motor als generator geschakeld, gaf een remmende werking-, daarom vooral gebruikt (en ontworpen) voor de lijn naar Luxemburg.
Maar motorisatie en vermogen zijn identiek aan de T22
Trouwens T 23 is 5 ton zwaarder dan de T22 (92 Ton ipv 87 ton)
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 05 nov 2006, 00:12
				door TBbart
				22 werd door andere constructeurs gemaakt? mss werden andere materialen gebruikt?