Pagina 253 van 424
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 11 feb 2021, 13:16
				door sander855
				IC 3434 (Turnhout - Binche) reed vandaag met HLE 27 + M6 i.p.v. HLE 18 + M6. Volgens de trackers was het de 2720.
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 11 feb 2021, 20:15
				door Steve
				Klassiekje schreef: ↑10 feb 2021, 16:58
Beiden zijn nog altijd voorzien met I10, zal gewoon een uitzondering zijn.
 
Vandaag alvast opnieuw M4. De 8076 had wel nog z'n vertrouwde I10.
 
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 02 mar 2021, 11:58
				door bram2727
				Vandaag rijdt  de 2806  met i11 en m6  in de plaats van alleen m6
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 04 mar 2021, 12:12
				door Terminus
				IC2115 reed gisteren met 7M6 + 1 I10. Het I10-rijtuig was toegankelijk voor reizigers.
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 18 mar 2021, 10:39
				door wimkalmthout
				IC 4508 wordt verzorgd door AM96.
Wss de terugrit IC 4533 ook.
Toch wel zeer zeldzaam op lijn 12.
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 18 mar 2021, 12:25
				door Klassiekje
				2003 en 2028 daarvoor ook al, waarschijnlijk vervangingsmaterieel wegens een defect.
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 23 mar 2021, 11:42
				door sander855
				IC 3409 (Binche - Turnhout) rijdt met één klassiekje i.p.v. HLE 27 + M4.
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 23 mar 2021, 14:21
				door IGBT-6000
				Van 800+ plaatsen naar 200 plaatsen... pfff. En iedereen aan een venster ?  ah ja , ik was vergeten dat nmbs alleen maar treinkilometers moet aanbieden. Aantal plaatsen per verbinding staat niet in het beheerscontract
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 23 mar 2021, 14:27
				door Shrek
				IGBT-6000 schreef: ↑23 mar 2021, 14:21
Van 800+ plaatsen naar 200 plaatsen... pfff. En iedereen aan een venster ?  ah ja , ik was vergeten dat nmbs alleen maar treinkilometers moet aanbieden. Aantal plaatsen per verbinding staat niet in het beheerscontract
 
Hadden ze de trein dan gewoon moeten afschaffen? Dat zou de eenvoudigste oplossing zijn bij een materieeldefect.
 
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 23 mar 2021, 16:29
				door trainlovertje
				IGBT-6000 schreef: ↑23 mar 2021, 14:21
Van 800+ plaatsen naar 200 plaatsen... pfff. En iedereen aan een venster ?  ah ja , ik was vergeten dat nmbs alleen maar treinkilometers moet aanbieden. Aantal plaatsen per verbinding staat niet in het beheerscontract
 
Beter 200 dan 0, anders zou de drukte zich voordoen op de daaropvolgende trein.
 
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 23 mar 2021, 21:52
				door groentje
				Het is inderdaad een kwestie van kiezen tussen pest en cholera, maar toch. Gelukkig, E3409 is niet meteen de meest overbelaste trein van de dag, en op de meeste stukken bestaan er alternatieve treinen iets ervoor of erna.
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 25 mar 2021, 07:34
				door LS Models
				De 1807 rijd met 2 DMT's ipv 8xM6
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 25 mar 2021, 08:48
				door CursorX
				LS Models schreef: ↑25 mar 2021, 07:34
De 1807 rijd met 2 DMT's ipv 8xM6
 
Klopt, ook de terugrit, wegens een defecte locomotief... In Oostende gaan de DMT er weer uit en komt de voorziene ram er weer in.
 
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 26 mar 2021, 12:43
				door ricohallo
				Zojuist met trein E2135 vertrokken uit Aarlen richting Brussel met een ram M4 i.p.v. M6. Het gaat hierbij om de 1871 voorop, gevolgd door 9 M4-rijtuigen en de 1879 achterop.
			 
			
					
				Re: Ongewone samenstelling.
				Geplaatst: 28 mar 2021, 23:25
				door Steve
				Er is net een (lege) Thalys lijn 60 opgereden in Jette - wel degelijk lijn 60 en dus niet mijn 50, waar ze ten tijde van de Thalys naar Oostende wel eens langs omgeleid werden. Geen flauw idee wat die gaat uitspoken, maar origineel is het wel.