Pagina 29 van 29

Re: Toekomst L12

Geplaatst: 12 jan 2013, 09:33
door K V B
Shrek schreef: Dat zijn toch allemaal zaken die veel duurder zijn dan Breaks/Sprinters/HLE+M4/MW41 te homologeren en er laten rijden.
Als dat homologeren zo eenvoudig is, waarom hoor je dan telkens weer "gebrek aan gehomologeerd materiaal" als exkuus?

Re: Toekomst L12

Geplaatst: 15 jan 2013, 15:32
door carlos
dentheo schreef:
carlos schreef: er zullen in de toekomst steeds meer locomotieven komen die zowel via dieselgenerator als via bovenleiding aangedreven worden.
Reeds vandaag bestaan deze in 2 varianten:variant waarbij ook in generator mode het volle vermogen beschikbaar is (diesel tractie ook voor grotere afstanden)
Welke is dat ?
hier enkele bestaande voorbeelden

Bombardier ALP-45DP (dual power, Canada & USA) http://www.mobility.siemens.com/mobilit ... 00engl.pdf


http://www.cat-bus.com/2010/09/bombardi ... t-and-njt/



Siemens oa. DE 30 AC / DM 30 AC

http://www.mobility.siemens.com/en/data ... ktuell.pdf