Modernisering Breaks
Re: Modernisering Breaks
Ik word ook een beetje ongeduldig is er al een datum van wanneer de 1e gemoderniseerde break naar buiten rolt ?
Zijn er al foto's ?
Zijn er al foto's ?
Groet, Wilson HLE 11 gek
http://www.youtube.com/wilsonhonda
http://www.youtube.com/wilsonhonda
enig nieuws: rond de deuren zit al een rode omlijsting, wc's worden geinstaleerd maar er zijn blijkbaar problemen mee dus er zijn mensen van de fabrikant mee bezig. In de vluchte is kunnen zien en zien er toch vrij proper uit.

nee nog niet.Teach2 schreef:Staan de zetels er ondertussen al in en de koppen er op?
Wel staat er volgens mij al een grondlaag op of het is de eindlaag. Ongeveer dezelfde kleur als CityRail

nee nog niet.

Ongelooflijk eigenlijk wat voor een klucht dit aan het worden is! Ik begin stilaan te geloven dat men er gaat in slagen om de boel NOG een half jaar extra te laten aanslepen.
De problemen met de verwarming zouden opgelost moeten zijn door gebruikt te maken van SSR's. De oude relais verdwijnen.
De koppen staan er al enkele weken op. De montage van de zetels is pas voor het allerlaatste moment.
De koppen staan er al enkele weken op. De montage van de zetels is pas voor het allerlaatste moment.
En wanneer is 'het allerlaatste moment' voorzien?De montage van de zetels is pas voor het allerlaatste moment.
ik zie die kleur nie graagRobin schreef:enige update over de stuurpost;
ik ga weer weten wa gedaan photo shop gebruiken
Update ? De lichten en een zijraampje staan er nu in ja, da's al.. 
Als ze niet een beetje rap zijn gaat het weer een 10-jaren programma worden zoals met de klassiekjes en zijn we in 2020 nog bezig.. en dan mogen we de modernisering van de AM75 stilletjesaan vergeten.. (als we het al 'modernisering' mogen noemen volgens sommigen..)

Als ze niet een beetje rap zijn gaat het weer een 10-jaren programma worden zoals met de klassiekjes en zijn we in 2020 nog bezig.. en dan mogen we de modernisering van de AM75 stilletjesaan vergeten.. (als we het al 'modernisering' mogen noemen volgens sommigen..)
Sorry, maar ik kan totaal niet aan je zinsbouw uit..stefke schreef:ik zie die kleur nie graagRobin schreef:enige update over de stuurpost;
ge moet open staan voor vernieuwingstefke schreef:ik zie die kleur nie graagRobin schreef:enige update over de stuurpost;

Zo ook voor de nederlandstalige spelling en zinsopbouw, stefke.b-loc schreef:ge moet open staan voor vernieuwingstefke schreef:ik zie die kleur nie graagRobin schreef:enige update over de stuurpost;

ondertussen hangen de eerste deuren er al in, dit zijn dezelfde als bij de M5 en M6.