Geplaatst: 10 sep 2006, 01:05
ze denken er ginder blijkbaar anders overgroentje schreef:Nu alleen nog zonneschermen. Zelfs in Nederland is het niet altijd bewolkt.

ze denken er ginder blijkbaar anders overgroentje schreef:Nu alleen nog zonneschermen. Zelfs in Nederland is het niet altijd bewolkt.
Nee, dat komt omdat in NL alles HUFTERPROOF moet zijn. Zelf ben ik een NL-student die in Leuven studeert en ik verbaas mij erover wat een net volk Belgen zijn, ik kom zelden een kapot c.q gesloopt zonnescherm tegen. In NL is een trein al na een maand helemaal gesloopt. Zo zijn in de IRM van NS zelfs de rubberbanden van de ramen getest op hufterproofheid. Het GVB van Amsterdam heeft zelfs een groepje (hufter)jongeren uitgenodigd om na te denken over toekomstig metromaterieel wat er vooral NIET in aanwezig mag zijn. Hufterproof kan ver gaan. Binnenkort stalen banken en diamanten ramen (andere zijn zo bekrast)Steven schreef:ze denken er ginder blijkbaar anders overgroentje schreef:Nu alleen nog zonneschermen. Zelfs in Nederland is het niet altijd bewolkt.
Kijk! Eindelijk! Nog iemand die het zelfde denkt! Ik ben het volledig met je eens!i11 schreef:Nee, dat komt omdat in NL alles HUFTERPROOF moet zijn. Zelf ben ik een NL-student die in Leuven studeert en ik verbaas mij erover wat een net volk Belgen zijn, ik kom zelden een kapot c.q gesloopt zonnescherm tegen. In NL is een trein al na een maand helemaal gesloopt. Zo zijn in de IRM van NS zelfs de rubberbanden van de ramen getest op hufterproofheid. Het GVB van Amsterdam heeft zelfs een groepje (hufter)jongeren uitgenodigd om na te denken over toekomstig metromaterieel wat er vooral NIET in aanwezig mag zijn. Hufterproof kan ver gaan. Binnenkort stalen banken en diamanten ramen (andere zijn zo bekrast)Steven schreef:ze denken er ginder blijkbaar anders overgroentje schreef:Nu alleen nog zonneschermen. Zelfs in Nederland is het niet altijd bewolkt.en natuurlijk anti-graffiti tape aan de buitenkant.
Wat ben ik blij dat ik in België studeer.
Enne de I11 is echt wel de beste wagen ter wereld.
Als alles goed gaat komen die mooie rijtuigen vanaf 10 december iedere dag in Nederland.i11 schreef:Enne de I11 is echt wel de beste wagen ter wereld.
om precies te zijn vanaf maandag 11/12/06 rond 7.45 zou de eerste de grens moeten overkomen (indien hij op tijd is)FLV-FGSP schreef:Als alles goed gaat komen die mooie rijtuigen vanaf 10 december iedere dag in Nederland.i11 schreef:Enne de I11 is echt wel de beste wagen ter wereld.
dat gaat over de IC O treinen, die rijden van brussel zuid naar maastricht, tussen 6.24 en 18.24, op twee ritjes na (smorgens is er eentje die uit gouvy zal komen ipv maastricht, in de namiddagspits is het idem maar dan in de andere rijrichting)Wover schreef:heb ik iets gemist? over welke verbinding gaat het dan?
ik wil er wel bijzeggen dat 1 van de trein uit oostende komen dienstregeling staat al onlineSteven schreef:dat gaat over de IC O treinen, die rijden van brussel zuid naar maastricht, tussen 6.24 en 18.24, op twee ritjes na (smorgens is er eentje die uit gouvy zal komen ipv maastricht, in de namiddagspits is het idem maar dan in de andere rijrichting)Wover schreef:heb ik iets gemist? over welke verbinding gaat het dan?
Normaal gezien is dat geen probleem, temeer daar de stop in Maastricht Randwijck vervalt. Eijsden heeft al 3kV, want de sluis ligt ter hoogte van woonwagenkamp Vinkenslag (ongeveer 2 km ten zuiden van Randwijck)Wover schreef:achzo. En gaan ze daar dan een 13 op 1.5kV laten rijden, dacht hier gelezen te hebben dat da voor problemen ging zorgen? Of is het 3kV tot in Maastricht?