Geplaatst: 07 feb 2007, 19:28
vermoedelijk wel aangezien ze er baat bij hebben de lijn al te kennen he, vermoedelijk zullen zij het ook zijn die nadien met de stellen zullen rijden aan 250 km/u
zou wel interessante verbinding zijn...bobby schreef:Weet er iemand wat er zal gebeuren met de Benelux trein na 1 april 2007?
Heb gelezen dat de Benelux in de toekomst van Brussel via Roosendaal, Breda,Den Bosch en Utrecht naar Amsterdam zou rijden. Kan iemand dit bevestigen?
er zijn er normaal elke dag drie binnen voor normaal onderhoud, die gaan diezelfde avond terug in dienst en worden dus gewisseld voor drie andere die de volgende dag hun nazicht krijgen.Shrek schreef:de 1185 stond gisteren naast de 1188 en de 1189 stil in schaarbeek.
Ik wist ni da ze er zoveel konden missen
Ha dat zou leuk zijn, beneluxtreinen langs het dichtstbijzijnde spoor van hier, ik zou heel het weekend naast het spoor staan!pietmol schreef:zou wel interessante verbinding zijn...bobby schreef:Weet er iemand wat er zal gebeuren met de Benelux trein na 1 april 2007?
Heb gelezen dat de Benelux in de toekomst van Brussel via Roosendaal, Breda,Den Bosch en Utrecht naar Amsterdam zou rijden. Kan iemand dit bevestigen?
De oorspronkelijke planning om op 1 april 2007 te starten op de HSL-Zuid kan niet worden gehaald. Over de oorzaak van de vertraging verschillen HSA en de Staat van mening. Daarom zal binnenkort in lijn met de concessieovereenkomst tussen HSA en de Staat een ‘bindend adviesprocedure’ worden gestart.
Mits de locs toegelaten zijn.FLV-FGSP schreef:* Op 1 september start de Brechtshuttle
de proeven zijn zeker al gebeurd in belgie, hoe de resultaten waren is iets anders (tot op heden nog niets gehoord van de resultaten)Sander schreef:Mits de locs toegelaten zijn.FLV-FGSP schreef:* Op 1 september start de Brechtshuttle
zijn dat deze locs?Steven schreef: de proeven zijn zeker al gebeurd in belgie, hoe de resultaten waren is iets anders (tot op heden nog niets gehoord van de resultaten)