Pagina 4 van 4

Re: rijtuigen I6-I10-I11

Geplaatst: 12 mei 2026, 11:09
door trainfan03
kristofvt schreef: 10 mei 2026, 23:24 Volgens Beluxtrains https://www.beluxtrains.net/nl/index.ph ... 26&period= zijn er geen I6 rijtuigen meer in actieve dienst.
Ik merk zelf dat BeluxTrains niet altijd even accuraat is. De samenstelling van veel P-treinen is niet meer up to date, zelfs na melding via het contactformulier. Er zijn nog planmatig 2x I6A actief op de P7002-8001.
https://tracker.treinfo.be/search?type= ... _type&q=I6

Re: rijtuigen I6-I10-I11

Geplaatst: 12 mei 2026, 12:54
door overweg13
Heb je ook de meest recente update bekeken?

Re: rijtuigen I6-I10-I11

Geplaatst: 12 mei 2026, 16:58
door Ruben
Groeten vanuit een I6 :wink:

Re: rijtuigen I6-I10-I11

Geplaatst: 12 mei 2026, 22:24
door trainfan03
overweg13 schreef: 12 mei 2026, 12:54 Heb je ook de meest recente update bekeken?
Ik zie inderdaad dat er een update is geweest op 10/05. Wel een beetje laat, de meeste ritten hadden al langer aangepaste samenstellingen, dus de data zijn incorrect bij sommige ritten, maar goed dat het is aangepast!

Re: rijtuigen I6-I10-I11

Geplaatst: 13 mei 2026, 06:53
door Davyd
De 2 I6A rijtuigen maken idd nog steeds deel uit van P7002 en P8001. Regelmatig problemen met de deuren maar reizen nog dagelijks mee.

Re: rijtuigen I6-I10-I11

Geplaatst: 15 mei 2026, 16:48
door BVG1988
Ik zag daarnet HLE 1856 met een zestal I10-rijtuigen passeren in Liederkerke en wachten in Denderleeuw. Ik vermoed dat ie vanaf lijn 50 spoorlijn 50A ging oprijden. Ik zat ik in de S8 6585.

Re: rijtuigen I6-I10-I11

Geplaatst: 15 mei 2026, 22:05
door ovspotter_be
Was een overbrenging vanuit Aulnoye-Aymeries (geen idee wat die I10 daar deed) richting Oostende.

Re: rijtuigen I6-I10-I11

Geplaatst: 15 mei 2026, 23:09
door wbrm
Vermoedelijk testritten gereden in het kader van de toelatingsritten van de Siemens Vectron in Frankrijk.