Pagina 4 van 13

Geplaatst: 04 jun 2007, 20:56
door Beesty
awel ja, den 13 met i11 he bedoelek :lol:

Geplaatst: 10 jun 2007, 09:41
door 260689
kan er iemand bevestigen of het wel klopt dat alle IC-G's met M6 rijtuigen rijden??

Geplaatst: 10 jun 2007, 11:48
door Steven
260689 schreef:kan er iemand bevestigen of het wel klopt dat alle IC-G's met M6 rijtuigen rijden??
de info werd hier eerst geplaatst door een tb van antwerpen, aangezien die mannen die treinen voor een stuk verzekeren zal dat wel vrij correct zijn he :-)

Geplaatst: 10 jun 2007, 11:51
door 260689
Steven schreef:
260689 schreef:kan er iemand bevestigen of het wel klopt dat alle IC-G's met M6 rijtuigen rijden??
de info werd hier eerst geplaatst door een tb van antwerpen, aangezien die mannen die treinen voor een stuk verzekeren zal dat wel vrij correct zijn he :-)
dan ga ik strax eens gaan kijken in Gent maar denk eerst dat ik naar de nieuwe stopplaats van Evergem ga kijken en spotten.

Geplaatst: 10 jun 2007, 12:05
door Stijn D.C.
De geruchten dat kortrijk - antwerpen ook met M6 gaat zijn, lijken niet te kloppen. tzou me ook verbazen

want voor lille flandres moet het sowiso ne AM 96 bitension zijn.

Geplaatst: 10 jun 2007, 12:08
door 260689
Stijn D.C. schreef:De geruchten dat kortrijk - antwerpen ook met M6 gaat zijn, lijken niet te kloppen. tzou me ook verbazen

want voor lille flandres moet het sowiso ne AM 96 bitension zijn.
klopt want ze moeten dan ook de bovenleiding verhogen tussen kortrijk en frankrijk.

Geplaatst: 10 jun 2007, 12:10
door Stijn D.C.
Ook al :lol:

Geplaatst: 10 jun 2007, 12:21
door Steven
rijsel met M6 dan zouden ze de reeks 12 van cargo moeten halen (reeks 13 mag geen reizigers doen in frankrijk) moeten ze de M6 nog laten homologeren voor frankrijk. kortweg nog werk aan de winkel als ze dat zouden willen doen, niet voor morgen dus

Geplaatst: 10 jun 2007, 12:31
door Wover
Waar rook is, is vuur, en als ik het zo lees wilt men enkele verbindingen waar nu MS96 op rijdt vervangen door M6'en. Is het dan niet waarschijnlijk dat MS96 hun eerste "switch" gaan krijgen? Van IC naar IR-diensten?

Geplaatst: 10 jun 2007, 12:37
door 260689
Wover schreef:Waar rook is, is vuur, en als ik het zo lees wilt men enkele verbindingen waar nu MS96 op rijdt vervangen door M6'en. Is het dan niet waarschijnlijk dat MS96 hun eerste "switch" gaan krijgen? Van IC naar IR-diensten?
als hoofddoel is het om de belangrijkste en ook de meest drukke verbindingen met M6 rijtuigen te rijden.
dat er MS96 moeten verschuiven naar IR diensten is zeker niet erg want zo krijgen de verbindingen die normaal gezien altijd het minder modern materiaal kregen nu ook eens moderner materiaal krijgen met airco enzo.

Geplaatst: 10 jun 2007, 12:37
door Steven
alle ms96 ic diensten vervangen door M6?? wat een idee dat is niet eens nodig niet alle verbindingen hebben datnodig, ni elke ic is even populair

Geplaatst: 10 jun 2007, 12:41
door 260689
Steven schreef:alle ms96 ic diensten vervangen door M6?? wat een idee dat is niet eens nodig niet alle verbindingen hebben datnodig, ni elke ic is even populair
Steven ik heb niet gezegt alle ic verbindingen he de meest belangrijke verbindingen daar versta ik dan onder Antwerpen-Brussel, Gent-Brussel, leuven-Brussel, namen-Brussel

Geplaatst: 10 jun 2007, 12:47
door hein
Er rijden nog 13en op de ic g. Daarstraks heb ik het nog gezien. Dus het klopt niet de IC G volledig met M6 gereden word. Er rijdt maar een treinstel met dubbeldekkers.

Geplaatst: 10 jun 2007, 13:03
door Steven
hein schreef:Er rijden nog 13en op de ic g. Daarstraks heb ik het nog gezien. Dus het klopt niet de IC G volledig met M6 gereden word. Er rijdt maar een treinstel met dubbeldekkers.
ik vermoed da er nog ni genoeg M6 geleverd zullen zijn (want ik vond het al straf) maar tegen de loop van de zomer zal da steeds meer worden volgens men telkens een nieuwe ram kan samenstellen

Geplaatst: 10 jun 2007, 13:56
door overweg13
hein schreef:Er rijden nog 13en op de ic g. Daarstraks heb ik het nog gezien. Dus het klopt niet de IC G volledig met M6 gereden word. Er rijdt maar een treinstel met dubbeldekkers.
De toeristische periode begint op 30 juni, niet op 10 juni. Misschien is dat de bron van het misverstand.