Pagina 4 van 4

Geplaatst: 17 mar 2006, 19:23
door SIMPY.be
Steven schreef:raar een trein die normaal breekt (in belgie toch) komt volledig tot stilstand hoor als de leidingen breken komen de remmen vast
en wat als er een locomotoef daar zit te duwen gelijk zot?

Geplaatst: 17 mar 2006, 19:48
door 1607
die remleidingen zijn dan gebroken he. dus die loc remt ook. :wink:

Geplaatst: 17 mar 2006, 20:36
door e49memling
SIMPY.be schreef:
Steven schreef:raar een trein die normaal breekt (in belgie toch) komt volledig tot stilstand hoor als de leidingen breken komen de remmen vast
en wat als er een locomotoef daar zit te duwen gelijk zot?
Als de druk daalt in de leiding van de automatische rem (5 bar-leiding) door een breuk van een leiding, of trekken aan de noodrem etc. gaan niet alleen de remmen werken, ook de trekkracht (duwkracht) schakelt automatisch uit

Geplaatst: 18 mar 2006, 03:18
door Steven
idd wij noemen dat de control switch is een contact dat in de kring van de tractiemotoren zit en eens de lucht in de leiding van de rem wegloopt gaat dit contact open en zodoende krijgen de motoren geen stroom meer

Geplaatst: 18 mar 2006, 10:13
door SIMPY.be
owkej, thx