Pagina 4 van 6

Geplaatst: 26 mar 2006, 10:32
door OO-MSS
Stijn D.C. schreef:Als der niemand op mag, waarom laten ze die dan rijden :evil:

mag er dan nooit iemand op ofzo ???

bijv. gisteren zat hij op Lille-Hasselt en dan mocht er niemand op als k dit goed snap ??

Geplaatst: 26 mar 2006, 10:35
door 260689
OO-MSS schreef:
Stijn D.C. schreef:Als der niemand op mag, waarom laten ze die dan rijden :evil:

mag er dan nooit iemand op ofzo ???

bijv. gisteren zat hij op Lille-Hasselt en dan mocht er niemand op als k dit goed snap ??
nene der mocht niemand op op 23 maart omdat dit testrit was of da die stickers er bleven aanhangen aan 160

vrijdag 24 maart was het voorstelling op de HST sporen van de eurostar en sinds gisteren is die in de gewone omloopdienst van de reizigers

Geplaatst: 26 mar 2006, 12:44
door Stijn D.C.
Ruben schreef:
260689 schreef:
Stijn D.C. schreef: En ik hou mijn grapje proper voor de mensen op het forum die zo zijn :wink:
kben zelf zo dusja en dat is ook niet op meerdere persoonen bedoeld he als we al nekeer ni meer mogen lachen :oops: :oops: :? :?
'k Denk wel niet dat Stijn D.C. dat nu kwaad bedoeld had hoor. Er staat toch een :wink: achter? :? 't Kwam bij mij toch alleszins niet zo over...
Was zeker niet kwaad bedoeld hoor :wink:

Geplaatst: 26 mar 2006, 12:47
door Moi
Idd. Hij zit in de gewone reizigersdienst, heb er gisteren mee gebold. Ze hebben wel moeten koppelen met een ander stel omdat hij eigenlijk defect was, maar hij moest blijven rijden!

Geplaatst: 26 mar 2006, 12:51
door 260689
Moi schreef:Idd. Hij zit in de gewone reizigersdienst, heb er gisteren mee gebold. Ze hebben wel moeten koppelen met een ander stel omdat hij eigenlijk defect was, maar hij moest blijven rijden!
dus jij moest er ook mee naar lille gaan?
rond hoelaat was je in lille? want die is gekoppeld met een gewone 400 in lille toegekomen.
die heb ik gezien om 18:00 en had al goeie 8 min vertraging erbij

Geplaatst: 26 mar 2006, 12:57
door 1607
wat is dan een ongewone 400? :?: :lol: nen break is ook nen 400 he. :roll:
:twisted:

Geplaatst: 26 mar 2006, 13:01
door 260689
1607 schreef:wat is dan een ongewone 400? :?: :lol: nen break is ook nen 400 he. :roll:
:twisted:
euh oeps sorry vergeten maar geweet wel wa ik wil bedoelen he :lol:

Geplaatst: 26 mar 2006, 13:06
door 1607
kan enkel maar tussen de 441 en de 490 liggen. aangezien het in lille was.

Geplaatst: 26 mar 2006, 19:46
door Moi
260689 schreef:dus jij moest er ook mee naar lille gaan?
rond hoelaat was je in lille? want die is gekoppeld met een gewone 400 in lille toegekomen.
die heb ik gezien om 18:00 en had al goeie 8 min vertraging erbij
Ik heb die gedaan tussen Hasselt & Luik en terug 's avonds van Luik tot Hasselt. In den depot werd ie ook al direct omgedoopt tot de janetten-express dus de kleur is toch iets.... Och ja, ik heb mijne stem maar een beetje aangepast om de aankondigingen te doen en heb es ne keer met een los polske mijne control gedaan :D

Die vertraging is waarschijnlijk is ontstaan doordat ie maar halve tractie had, onderweg hebben ze hem blijkbaar toch ergens gekoppeld met een goed stel....

Geplaatst: 26 mar 2006, 20:07
door 260689
onderweg want hij kwam gekoppeld binnen in lille.

Geplaatst: 27 mar 2006, 19:22
door Patrick
260689 schreef:vrijdag 24 maart was het voorstelling op de HST sporen van de eurostar en sinds gisteren is die in de gewone omloopdienst van de reizigers
Amaai, ik begrijp hier precies niet veel vandaag :lol:

Ik dacht dat de Eurostar-terminal met zijn 2 sporen "superbeveiligd" was, dus daar kan je enkel naartoe nadat je door de controle bent gegaan. Waarom gebruiken ze dan één van die sporen voor een persvoorstelling?

Geplaatst: 28 mar 2006, 00:02
door Steven
Patrick schreef:
260689 schreef:vrijdag 24 maart was het voorstelling op de HST sporen van de eurostar en sinds gisteren is die in de gewone omloopdienst van de reizigers
Amaai, ik begrijp hier precies niet veel vandaag :lol:

Ik dacht dat de Eurostar-terminal met zijn 2 sporen "superbeveiligd" was, dus daar kan je enkel naartoe nadat je door de controle bent gegaan. Waarom gebruiken ze dan één van die sporen voor een persvoorstelling?
das juist ideaal, enkel de pers doorlaten en de rest blijft dan vanzelf op afstand he :-)

Geplaatst: 28 mar 2006, 07:21
door overweg13
Hallo,

In de Metro van vandaag staat te lezen dat de hele roze trein op 2 dagen "versierd" is. Als dit zo vlot gaat, waarom overkleeft men graffiti dan niet, i.p.v. te proberen ze te verwijderen? Meestal lukt dat laatste toch niet, en is er veel verfschade.

Geplaatst: 28 mar 2006, 12:14
door Steven
omdat ik vermoed da de prijs van die stickers vrij kostelijk, misschien zelfs kostelijker dan het produkt om die wildpsuiters hun werk weg te krijgen. onlangs was ik in vorst toen ze er bezig waren die wildschilders hun werk te verwijderen op een M4 en ik moet zeggen, mits de juist dosering, komt die verf er echt schoon af zonder schade aan het ruituig te maken, ik zag zelfs da als ze da produkt ni te afgressief gebruikte ma gewoon wa lieten inwerken gedurende 5-10 minuten en dan goed schuren, veel naspoelen en de M4 was gered :-) echt prachtig om zien

Geplaatst: 28 mar 2006, 12:28
door overweg13
Hoe komt het dan dat sommige stellen maanden aan ene stuk met graffiti rond rijden?