Alles over mogelijk bezoek aan Eurotunnel
Re: Alles over mogelijk bezoek aan Eurotunnel
WinterslaapjeMIVB-reiziger schreef:Is er nog nieuws te melden?

Er zijn al enkele inschrijvingen toegekomen maar we hebben het minimum aantal van 15 nog niet bereikt als we de eventuele bijkomende reispartners erbij tellen.
Ziehier het overzichtje: Nils - MIVB-reiziger - Shrek - Jeroen - Wover - Patrick.
Dentheo geraakt wel in Kortrijk en Poperinge maar niet in De Panne.
Bartjedj zou eigenlijk nog wat moeten groeien om erbij te kunnen, net als Trainspotterke en enrico (die zich niet inschreven) maar belangstelling hebben.
Van zodra een datum bekend is die schikt in het werkschema van nighttrain, posten we die hier natuurlijk. Misschien komen er dan nog belangstellenden bij, misschien moeten er afhaken omdat de datum niet schikt.
Wait and see!
Ik wacht nog af tot er een datum is... kans is groot dat ik geen tijd ga kunnen vrijmaken. 

-
Het lijkt mij echt een unieke gelegenheid. Ik laat dan alvast graag weten dat ik belangstelling heb, maar deelname zal afhankelijk zijn van mijn dienstrooster. Ik kan maar soms diensten ruilen.
Patrick schreef:WinterslaapjeMIVB-reiziger schreef:Is er nog nieuws te melden?![]()
Er zijn al enkele inschrijvingen toegekomen maar we hebben het minimum aantal van 15 nog niet bereikt als we de eventuele bijkomende reispartners erbij tellen.
Ziehier het overzichtje: Nils - MIVB-reiziger - Shrek - Jeroen - Wover - Patrick.
Bartjedj zou eigenlijk nog wat moeten groeien om erbij te kunnen, net als Trainspotterke en enrico (die zich niet inschreven) maar belangstelling hebben.
Van zodra een datum bekend is die schikt in het werkschema van nighttrain, posten we die hier natuurlijk. Misschien komen er dan nog belangstellenden bij, misschien moeten er afhaken omdat de datum niet schikt.
Wait and see!
Ik had mij nochthans ook ingeschreven zenne!
De Panne is voor 9 uur ook onbereikbaar vanuit Puurs, met Poperinge is er geen enkel probleem.
(PB verstuurd op wo dec 12, 2007 20:58 naar Patrick)
Oh jeetje, ik heb inderdaad jouw bericht ontvangen maar heb het helaas niet verwerkt in mijn lijstElgar schreef:Ik had mij nochthans ook ingeschreven zenne!
De Panne is voor 9 uur ook onbereikbaar vanuit Puurs, met Poperinge is er geen enkel probleem.
(PB verstuurd op wo dec 12, 2007 20:58 naar Patrick)

Is bij deze rechtgezet!
waar moet ik me inschrijven dan? ik word deze maand den 25 sta 19jaarPatrick schreef:WinterslaapjeMIVB-reiziger schreef:Is er nog nieuws te melden?![]()
Wait and see!