Hallo,
Ik dacht dat een I10 in een I11TD ram zeer zelden was, en slechts om 1 test ging. Ik heb er toch ooit maar 1 foto van gezien, in SpoorwegJournaal.
Groeten,
Joris De Mol
NMBS belooft extra wagons op lijn Brussel-Luik
Re: NMBS belooft extra wagons op lijn Brussel-Luik
Neenee, tot 2002 was het niet uitzonderlijk om gemengde stammen te zien.
Re: NMBS belooft extra wagons op lijn Brussel-Luik
toen reden ze toch niet in TD?Trainspotterke schreef:Neenee, tot 2002 was het niet uitzonderlijk om gemengde stammen te zien.

-
- Berichten: 2405
- Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
- Locatie: Singapore
Re: NMBS belooft extra wagons op lijn Brussel-Luik
de afkorting voor trekduwtreinbruno schreef:Wat is TD?
Re: NMBS belooft extra wagons op lijn Brussel-Luik
Hallo,
Jawel, de treinen met bestemming Eupen reden toen wel al in TD.
De 6 slagen naar Köln waren I11+16 of I6+I10 met 21/27/16.
Al de rest reed toen al naar Eupen met 13+I11 in TD.
Groeten,
Joris De Mol
Jawel, de treinen met bestemming Eupen reden toen wel al in TD.
De 6 slagen naar Köln waren I11+16 of I6+I10 met 21/27/16.
Al de rest reed toen al naar Eupen met 13+I11 in TD.
Groeten,
Joris De Mol
Re: NMBS belooft extra wagons op lijn Brussel-Luik
... en naar Eupen zaten er in duw zelfs ook I6- en I10-rijtuigen tussen!Joris schreef:Hallo,
Jawel, de treinen met bestemming Eupen reden toen wel al in TD.
De 6 slagen naar Köln waren I11+16 of I6+I10 met 21/27/16.
Al de rest reed toen al naar Eupen met 13+I11 in TD.
Groeten,
Joris De Mol
