Pagina 4 van 5

Geplaatst: 08 apr 2006, 20:19
door Steven
da zal iets voor de toekomst zijn hoor afwachten, je stelt veel te veel dingen in vraag waar geen antwoorden voor klaar zijn

Geplaatst: 08 apr 2006, 20:21
door SIMPY.be
Jonathan schreef:Met wat ga je anders die trein Brussel-Maastricht doen als je er geen HLE 13 voor hebt :?:
Ewel, met de stokpaardjes van de NMBS, de MW41! :) :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil:

Geplaatst: 08 apr 2006, 20:22
door Steven
SIMPY.be schreef:
Jonathan schreef:Met wat ga je anders die trein Brussel-Maastricht doen als je er geen HLE 13 voor hebt :?:
Ewel, met de stokpaardjes van de NMBS, de AR41! :) :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil:
zeg maar MW hoor er is al genoeg in het frans afgekort

Geplaatst: 08 apr 2006, 20:24
door SIMPY.be
Steven schreef:
SIMPY.be schreef:
Jonathan schreef:Met wat ga je anders die trein Brussel-Maastricht doen als je er geen HLE 13 voor hebt :?:
Ewel, met de stokpaardjes van de NMBS, de MW41! :) :twisted: :twisted: :twisted: :evil: :evil:
zeg maar MW hoor er is al genoeg in het frans afgekort
goed?

Geplaatst: 08 apr 2006, 20:25
door Jonathan
Steven schreef:da zal iets voor de toekomst zijn hoor afwachten, je stelt veel te veel dingen in vraag waar geen antwoorden voor klaar zijn
Als de antwoorden dan komen, staan de vragen hier al :!:

Geplaatst: 08 apr 2006, 20:30
door Steven
Jonathan schreef:
Steven schreef:da zal iets voor de toekomst zijn hoor afwachten, je stelt veel te veel dingen in vraag waar geen antwoorden voor klaar zijn
Als de antwoorden dan komen, staan de vragen hier al :!:
tja zo kan ik hier ook 25.000 vragen posten, maar doe da niet :-) je wil het soms iets te ingewikkeld maken , ingewikkelder dan het al is in realiteit en das nergens voor nodig he

Geplaatst: 08 apr 2006, 20:46
door Jonathan
Zg, maar iets voor uwen trein van Brussel-Maastricht. Deze zou dan telkens 30 minuten later moeten rijden dan de IC A. Zo hebben de luikenaars ook een betere verbinding. Maar dan is er wel één probleem. De lijn tussen Brussel en Leuven zit dan al overvol.

Geplaatst: 08 apr 2006, 20:54
door Henk
Jonathan schreef:Zg, maar iets voor uwen trein van Brussel-Maastricht. Deze zou dan telkens 30 minuten later moeten rijden dan de IC A. Zo hebben de luikenaars ook een betere verbinding. Maar dan is er wel één probleem. De lijn tussen Brussel en Leuven zit dan al overvol.
Tegen dan is de lijn volledig 4-sporig.

Geplaatst: 08 apr 2006, 21:24
door Steven
Jonathan schreef:Zg, maar iets voor uwen trein van Brussel-Maastricht. Deze zou dan telkens 30 minuten later moeten rijden dan de IC A. Zo hebben de luikenaars ook een betere verbinding. Maar dan is er wel één probleem. De lijn tussen Brussel en Leuven zit dan al overvol.
die lijn zat overvol, voor 2 sporen, maar bij 4 sporen kan je traag en snel rijdende treinen perfect van elkaar gaan scheiden waardoor er meer als voldoende capaciteit voor handen is

Geplaatst: 08 apr 2006, 21:25
door Steven
Jonathan schreef:Zg, maar iets voor uwen trein van Brussel-Maastricht. Deze zou dan telkens 30 minuten later moeten rijden dan de IC A. Zo hebben de luikenaars ook een betere verbinding. Maar dan is er wel één probleem. De lijn tussen Brussel en Leuven zit dan al overvol.
die lijn zat overvol, voor 2 sporen, maar bij 4 sporen kan je traag en snel rijdende treinen perfect van elkaar gaan scheiden waardoor er meer als voldoende capaciteit voor handen is, trouwens het laatste stukje tussen diegem en brussel noord is volop bezig in de afwerking, sporen leggen is volop bezig dus nog voor het eind van het jaar zitten we daar ok :-)

Geplaatst: 08 apr 2006, 23:18
door Jonathan
Steven schreef:
Jonathan schreef:Zg, maar iets voor uwen trein van Brussel-Maastricht. Deze zou dan telkens 30 minuten later moeten rijden dan de IC A. Zo hebben de luikenaars ook een betere verbinding. Maar dan is er wel één probleem. De lijn tussen Brussel en Leuven zit dan al overvol.
die lijn zat overvol, voor 2 sporen, maar bij 4 sporen kan je traag en snel rijdende treinen perfect van elkaar gaan scheiden waardoor er meer als voldoende capaciteit voor handen is, trouwens het laatste stukje tussen diegem en brussel noord is volop bezig in de afwerking, sporen leggen is volop bezig dus nog voor het eind van het jaar zitten we daar ok :-)
Zou hij dan voor de IC E of na de IC F moeten vertrekken, uw rechtsstreekse trein naar Maastricht :?:

Geplaatst: 08 apr 2006, 23:27
door Steven
er zouden al is grotere verschuivingen kunnen zijn eens alles van die werken gedaan is omdat de buffertijden die er nu zijn dan wegvallen

Geplaatst: 09 apr 2006, 10:14
door Jonathan
En de bocht richting Aarschot voor de IC E. Of komt die ten oosten van Leuven?

Geplaatst: 09 apr 2006, 10:19
door Henk
Jonathan schreef:En de bocht richting Aarschot voor de IC E. Of komt die ten oosten van Leuven?
Ten westen, zodat je van Brussel naar Aarschot kan zonder Leuven te passeren. Maar in eerste instantie zal hij enkel door P-treinen gebruikt worden! Veel reizigers van de IC E zijn reizigers van Diest, Aarschot... naar Leuven. Vooraleer IC-treinen via die bocht gaan rijden, zal er een grotere aanpassing van het IC-IR-plan nodig zijn...

Geplaatst: 09 apr 2006, 10:25
door Jonathan
Henk schreef:
Jonathan schreef:En de bocht richting Aarschot voor de IC E. Of komt die ten oosten van Leuven?
Ten westen, zodat je van Brussel naar Aarschot kan zonder Leuven te passeren. Maar in eerste instantie zal hij enkel door P-treinen gebruikt worden! Veel reizigers van de IC E zijn reizigers van Diest, Aarschot... naar Leuven. Vooraleer IC-treinen via die bocht gaan rijden, zal er een grotere aanpassing van het IC-IR-plan nodig zijn...
Misschien kunnen we die reizigers in Aarschot laten overstappen. Maar dan zal je wel de dienstregeling van die L-treinen moeten aanpassen.