BENELUX
Re: BENELUX
2801-2803 waren die drie die eerst voorzien waren om naar Noorderkempen te rijden. Zouden dus inderdaad van de NMBS kunnen zijn maar zij kunnen er dus verder niets mee doen.
Re: BENELUX
9201 werd weer gereden door 11+I10/I6. Ik veronderstel dat deze dan ook 9228 rijdt... of 9232? Zou dit een dagelijks patroon worden?
Doet deze stam nog een 2e heen/terug rit en zo, de welke?
Doet deze stam nog een 2e heen/terug rit en zo, de welke?
Re: BENELUX
Ze reden ondertussen met goederentreinen... nu komen ze met hun broers helpen in de Benelux dienst...peejee2 schreef:2801-2803 waren die drie die eerst voorzien waren om naar Noorderkempen te rijden. Zouden dus inderdaad van de NMBS kunnen zijn maar zij kunnen er dus verder niets mee doen.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: BENELUX
Ik had net deze rijtuigen op de IC 9237.acba schreef:9201 werd weer gereden door 11+I10/I6. Ik veronderstel dat deze dan ook 9228 rijdt... of 9232? Zou dit een dagelijks patroon worden?
Doet deze stam nog een 2e heen/terug rit en zo, de welke?
LOC 1182 + 2 I10 eerste klasse + I6 tweede klasse met afdeling voor fietsen en treinpersoneel + 4 I 10 tweede klasse airco
Re: BENELUX
9201/9232/9237/9268 is de omloopTerminus schreef:Ik had net deze rijtuigen op de IC 9237.acba schreef:9201 werd weer gereden door 11+I10/I6. Ik veronderstel dat deze dan ook 9228 rijdt... of 9232? Zou dit een dagelijks patroon worden?
Doet deze stam nog een 2e heen/terug rit en zo, de welke?
LOC 1182 + 2 I10 eerste klasse + I6 tweede klasse met afdeling voor fietsen en treinpersoneel + 4 I 10 tweede klasse airco
Re: BENELUX
Wat betreft de omloop: deze mail verscheen net op OVL:
Rian
Groetjes,OVL schreef:Deze lijst kreeg ik vandaag (woe 090909) in mijn mailbox:
---------------
South bound
IC9228 2836
IC9232 1182+I10 stock
IC9240 2802
IC9244 186120+2833DOR
IC9248 2840
IC9252 2803
IC9256 2801 > 20 min late
IC9260 2839
IC9264 1182+I10stock
North bound
IC9205 1186
IC9213 28xx+186xxxDOR (presumed to be 2833+186120)
IC9217 2840
IC9237 1182+I10 stock
IC9241 1186
IC9245 2802
IC9249 2833+186120DOR
IC9253 2840
IC9257 2803
9 sets of stocks/locos were observed today, timekeeping was very good with
only IC9256 being over 10 late
Locos observed on ICB so far are: 2801 2802 2803 2832 2833 2834 2836 2839
2840
----------------
DOR = lok achterop (met panto's neer)
Rian
Re: BENELUX
Volgens een andere bron is het 9201-9232-9237-9264. 's Avonds wordt er in Amsterdam kennelijk een paar keer kort gekeerd om een stam in onderhoud te nemen.Kris schreef:9201/9232/9237/9268 is de omloopTerminus schreef:Ik had net deze rijtuigen op de IC 9237.acba schreef:9201 werd weer gereden door 11+I10/I6. Ik veronderstel dat deze dan ook 9228 rijdt... of 9232? Zou dit een dagelijks patroon worden?
Doet deze stam nog een 2e heen/terug rit en zo, de welke?
LOC 1182 + 2 I10 eerste klasse + I6 tweede klasse met afdeling voor fietsen en treinpersoneel + 4 I 10 tweede klasse airco
Groetjes,
Rian
Re: BENELUX
Welke treinen worden met HLE 11 gereden ? en welke 11'jes zijn het ?
Groet, Wilson HLE 11 gek
http://www.youtube.com/wilsonhonda
http://www.youtube.com/wilsonhonda
Re: BENELUX
welke ze met een reeks 11 verzekeren is wisselend van dag tot dag. De locomotieven die er voor gebruikt worden ook.
Re: BENELUX
Een aantal treinen die normaal gezien met T11 gereden worden zijn: 9201, 9205, 9232, 9236, 9268 en 9272.
Dit zijn treinen die bij ons in de beurtregeling voorzien zijn met T11.
Er zijn nog een paar treinen maar van die treinnrs ben ik niet echt zeker dus schrijf ik ze hier ook niet.
De 9268 rijdt zeker met T11 want van Antwerpen tot Brussel wordt deze gereden door een machinist van Schaarbeek of Brussel.
Dit zijn treinen die bij ons in de beurtregeling voorzien zijn met T11.
Er zijn nog een paar treinen maar van die treinnrs ben ik niet echt zeker dus schrijf ik ze hier ook niet.
De 9268 rijdt zeker met T11 want van Antwerpen tot Brussel wordt deze gereden door een machinist van Schaarbeek of Brussel.
Re: BENELUX
fbmz doet enkel nog twee dagen in de week die laatste trein maar dat is een diensten in de buiten reeks.