Pagina 4 van 5
Geplaatst: 05 jun 2006, 16:46
door Goya
Binnenvaartschepen gebruiken gewone diesel als brandstof.
Geplaatst: 10 jun 2006, 04:31
door Concurrent
Al maar goed dat ze niet op water draaien he ?:P
De snelheid mis ik eigenlijk wel een beetje bij DLC => max 100km/u.Machien kan 120 maar mag met losse loc maar 80 op het belgische net!

Geplaatst: 10 jun 2006, 11:24
door Steven
Concurrent schreef:Al maar goed dat ze niet op water draaien he ?:P
De snelheid mis ik eigenlijk wel een beetje bij DLC => max 100km/u.Machien kan 120 maar mag met losse loc maar 80 op het belgische net!

daarvoor moet ge bij de reizigers zijn, die mogen wel sneller

Geplaatst: 10 jun 2006, 18:02
door Jonathan
Steven schreef:Concurrent schreef:Al maar goed dat ze niet op water draaien he ?:P
De snelheid mis ik eigenlijk wel een beetje bij DLC => max 100km/u.Machien kan 120 maar mag met losse loc maar 80 op het belgische net!

daarvoor moet ge bij de reizigers zijn, die mogen wel sneller

En als DLC moeten ze hun naam veranderen, misschien DLCV.
Geplaatst: 10 jun 2006, 21:35
door Concurrent
En waarom zou dat dan weer nodig zijn?
Geplaatst: 11 jun 2006, 00:02
door SIMPY.be
C=Cargo
V=Vapeur

V zal wel voor passagiers staan...
Nuja, Je kan ook passagiers als cargo versturen (breaks bvb)

Geplaatst: 11 jun 2006, 00:02
door Wover
Dillen & Lejeune Cargo Voyageurs?

Geplaatst: 11 jun 2006, 13:56
door Concurrent
Ja wadde

ik zie DLC dat nog niet te snel doen zenne
DLR hebben we ondertussen ook al

Geplaatst: 11 jun 2006, 14:36
door SIMPY.be
Rangeringen?
Of DockLands Light Rail?
Geplaatst: 11 jun 2006, 14:38
door Concurrent
Dillen en Lejeune Railequipment

Geplaatst: 15 jun 2006, 15:35
door Miljaarde
het goederenverkeer gaat volgens mij alleen maar groeien. In de gazet stond er vorige week dat tegen 2020 het geoderenverkeer gaat verdubbelen.

Dat is al binnen 13 jaar!!

Aanwervingen zullen nog efkes moeten voortgaan dan.

Geplaatst: 15 jun 2006, 16:02
door Concurrent
Ik las pas dat de MIVB aan het denken is om de metro's zonder machnist te laten rijden.Tegen die tijd zijn er misschien ook geen machinisten meer nodig , wie weet

Geplaatst: 15 jun 2006, 21:04
door Jonathan
Concurrent schreef:Ik las pas dat de MIVB aan het denken is om de metro's zonder machnist te laten rijden.Tegen die tijd zijn er misschien ook geen machinisten meer nodig , wie weet

In Tokio rijdt geen enkele metro nog met een bestuurder. Maar in Brussel kunnen de nieuw bestelde Boa's het al zonder bestuurder rijden, al blijft dit in Brussel verre toekomstmuziek.
Geplaatst: 15 jun 2006, 21:18
door Concurrent
Ja wadde

Geplaatst: 15 jun 2006, 21:39
door Shrek
een metro of een trein is toch wel een groot verschil vind ik.
In zon metrotunnel waar de haltes met glazen deuren zijn afgesloten (zoals in parijs) kan er eigelijk niets mislopen. Langs een gewone spoorweg kan er veel meer gebeuren waar een menselijk ingrijpen voor nodig is. Dus treinbestuurders zullen zee nog niet zo snel vervangen
