Maandag (11/01) de Albatros zien doorkomen in de Brusselse Noord-Zuid (op spoor 12 tussen station Brussel-Noord en de ingang van de N-Z-tunnel). De kop van de trein heb ik niet kunnen zien, de achterkant was duidelijk een Albatros. Ik weet dus niet of die op eigen kracht reed, of getrokken werd.
Arafi schreef:Maandag (11/01) de Albatros zien doorkomen in de Brusselse Noord-Zuid (op spoor 12 tussen station Brussel-Noord en de ingang van de N-Z-tunnel). De kop van de trein heb ik niet kunnen zien, de achterkant was duidelijk een Albatros. Ik weet dus niet of die op eigen kracht reed, of getrokken werd.
De V250 die in België proefrondjes deed tussen Silly en Ath is inmiddels weer in Nederland, volgens Duvel op FOK! om deze reden:
Er schijnt een interpretatieverschil te zijn geweest van een het onderdeel van het PVE dat ging over de te doorlopen boogstraal. AnsaldoBreda heeft de eis geïnterpreteerd als geldig voor een treinstel, de makers van het PVE bedoelden alleen de losse rijtuigen...
AlexNL schreef:De V250 die in België proefrondjes deed tussen Silly en Ath is inmiddels weer in Nederland, volgens Duvel op FOK! om deze reden:
Er schijnt een interpretatieverschil te zijn geweest van een het onderdeel van het PVE dat ging over de te doorlopen boogstraal. AnsaldoBreda heeft de eis geïnterpreteerd als geldig voor een treinstel, de makers van het PVE bedoelden alleen de losse rijtuigen...
Moet ik hieruit verstaan dat het treinstel een kortere boogstraal kan berijden dan een enkel rijtuig van dat treinstel ??