dentheo schreef:Maar die auto's rijden toch langs door de trein ??
Als er een deel "verstropt" zit op het eind, dan blijkt dat toch direkt bij het laden dat in dezelfde richting gebeurt.
Of was het is de zeer rustige uren, wanneer bv. een trein minder dan half bezet is ?
Dan blijkt het pas als de wagens die braaf achter hen stonden, eruit willen in England
Zoals bij elk incident zullen er terug verschillende kleine "onvomaaktheden" aan de basis er van liggen.
Zonder de verantwoordelijkheden en de fouten te willen goed praten stel ik mij in afwachting van meer info enkele vragen.
waarom heeft niemand uit die 5 of meerdere autos gebruik gemaakt van het oproepsysteem aanwezig in elke wagon?? Er zijn in elke wagon 2 groene panelen met rode knop om in contact te komen met het personneel!
Als je 20' zit te wachten is er iets mis, al was het maar om zich te informeren betreffende een eventueel technisch probleem.
Het doet me denken aan het incident met de kusttram vorige zondag, ook dan heeft geen enkele reiziger de bestuurder geinformeerd via de alarmknop aangaande de 2 kinderen.De mens is een raar beest.