NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Inderdaad, de coach opstelling zorgt voor minder binnenwanden en verloren hoeken waardoor je meestal de maximum kan halen dat uit een rijtuig te halen is.
Is de bedoeling van zo een treinen om zoveel mogelijk mensen te vervoeren.Steven schreef:Inderdaad, de coach opstelling zorgt voor minder binnenwanden en verloren hoeken waardoor je meestal de maximum kan halen dat uit een rijtuig te halen is.
Als je kijkt naar het grootste deel van de zetelopstelling in de Desiro (allemaal achter elkaar, kijkend met de rijrichting mee), dan is het moeilijk te geloven dat een 'coachopstelling' zoals in de M6 meer plaatsen zou genereren?
coachopstelling in een trein wil enkel iets zeggen over de ruimtelijke indeling niet over de opstelling van de stoelen alleen.
coachrijtuigen zijn i11 rijtuigen bijvoorbeeld maar een M6 is dat niet omdat ge zowel links als rechts van de deuren na het instappen zitplaatsen hebt.
coachrijtuigen zijn i11 rijtuigen bijvoorbeeld maar een M6 is dat niet omdat ge zowel links als rechts van de deuren na het instappen zitplaatsen hebt.
^^ Coach-opstelling is niet meer of niet minder dan dat de stoelen achter mekaar staan, en niet tegenover mekaar. I11, AM96 en M6 hebben allemaal gedeeltelijke coach-opstelling. De Desiro zal bijna volledig coach-opstelling zijn. De term heeft niks te maken met de algemene indeling van een trein of ander voertuig.
Dank u voor de verduidelijking, ik had het verkeerd begrepen.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... =GKT20JEUU
Niet op de datum letten, is van september 2008.
Volgens Siemens mag je geen trillinkje meer horen!!
En hij zou geluidsloos zijn, dat wil ik eens zelf horen over X aantal maanden.
Niet op de datum letten, is van september 2008.
Volgens Siemens mag je geen trillinkje meer horen!!
Als je in een I11 of MS96 zit hoor je toch al bijna niets meer? Het zal wel ongeveer hetzelfde geluidsniveau geven als in die treinen denk ikStijn91 schreef:Volgens Siemens mag je geen trillinkje meer horen!!

Inderdaad, volledig stil bestaat nu eenmaal niet, je hebt altijd wel ergens wat rolgeluid, geluiden van omvormers of wat dan ook.
Bijna een maand geleden dat hier nog iets werd gepost, heeft iemand nog een Desiro gespot, waar, wanneer.
En hoe zit het met de datum van indienststelling, iemand die al een maand weet wanneer deze op het net komt.
En hoe zit het met de datum van indienststelling, iemand die al een maand weet wanneer deze op het net komt.
morgen Van ANTWERPEN-SCHIJNPOORT-CARWASH naar CHARLEROI-A.T.

volgens andere zal het niet meer voor dit jaar zijn 

Hier is het ook erg stil rond geworden. We gaan toch ook niet dezelfde toer op als met de HLE 18 é...
De eerste 3 Desiro's zijn hier vrij snel achter elkaar verschenen. Is nadien de productie gestopt? Of staat de rest ook al ergens te roesten in Duitsland?
De eerste 3 Desiro's zijn hier vrij snel achter elkaar verschenen. Is nadien de productie gestopt? Of staat de rest ook al ergens te roesten in Duitsland?
- Dieselfreak
Neem maar eens plaats in het kleine compartimentje van de MS96, het is daar allesbehalve stil als de trein meer dan 100 km/u rijdtShrek schreef:Als je in een I11 of MS96 zit hoor je toch al bijna niets meer?

Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.